Tja wat moet je hier nu van vinden.. tis natuurlijk nog een alpha. Maar de schoonheid spat er niet vanaf (graphics) , vond de laad tijden ook wel extreem lang. Waren we bezig met next-gen of komt dit grafische spektakel nu allemaal nog??
Ik vind de game wel mooi ogen anders en daarnaast is het belangrijker dat het soepel loopt. L4d was voor zijn tijd ook geen grafisch wonder, maar wel ontzettend veel fun. Vooralsnog lijkt deze game dat ook te doen. Alhoewel een SP of iets er best bij zou kunnen passen.
Laadtijden echt onnodig lang en veel inderdaad. Je kiest je character, laadtijden, dan je gear, weer laadtijden. Dan een tutorial filmpje...laadtijden. Het lijkt wel echt een game die je eerst echt flink moet spelen en met echt teamwork voordat je kunt oordelen. Hoe dan ook zitten er sowieso gekkigheden in deze alpha. Net kreeg ik alleen maar een zwart scherm wanneer ik de alpha opstartte. Een volledige console reboot verhielp dit weer. Was het trouwens bevestigd dat de game 60fps ging worden op console?
De lat mag echt wel hoger zo o.a. .. next-gen 8 core.. weet ik het met wat voor bla de consoles worden aangekondigd, dan zit ik niet te wachten op opgepoetste meuk. Ik wil weg geblazen worden van de graphics en gameplay anders kan ik net zo goed m'n 360 weer aansluiten en daar mee verder gaan. En daar komt nog eens bij dat de games voor deze console toch een stukje duurder zijn dan voor de 360... Laten MS en de gamemakers maar eens zien wat ze uit deze machine kunnen halen!
The My2K servers are at capacity and not accepting new users at this time. Please try again later....Mehhhh
Dan ga je toch lekker op jouw 360 verder spelen Denk dat je schrikt van het verschil hoor. Games zijn helemaal niet duurder. Webshops verkopen nog steeds games voor 45-55 euro, net zoals op de 360. Laadtijden zijn misschien wat lang, maar verder loopt het gewoon soepel. Dat is een stuk belangrijker
Grafisch vind ik het best aardig hoor. Het is natuurlijk veelal donker dus dan vallen veel dingen niet op.. was ook niet blown-away maar het zag er gewoon keurig uit. Gisteren ruim 2 tot 3 uur met Hybrid gespeeld en er zit potentie in de game. Vooral om te spelen als Trapper is leuk. Beetje erachter aan hobbelen en die Mini Arena's opwerpen.
Right... veel plezier op de 360 dan die verwachtingen komen toch niet uit. Daarnaast kan mij het echt weinig verrotten of een game 'van je scherm spat' als de game gewoon een solide gameplay heeft. Ja dan ben ik tevreden en ga ik niet lopen mierenneuken.
De perfecte klant voor de gamemakers! Eist niks.. vind alles top.. en is gauw blij met niks. Zulke figuren heb ik ook graag als klant
En dat is gewoon jammer.. er kan gewoon veel meer uitgehaald worden.. maar goed het is nog maar een alpha.
Zielig ventje ben je zeg. In plaats van inhoudelijk het over de game te hebben, alleen maar bezig om het op mij te richten veel plezier op je 360 gast
Ik heb het inhoudelijk over de game, ik vind het ondermaats voor een nextgen console. Er zijn gewoon te weinig games die er het maximale uithalen. Jij vind dit prima en neemt genoegen met dat wat er uit komt en koopt dit schijnbaar, ik dus niet en kijk wat kritischer
Dus de game is de klant van de makers? Probeer je er maar uit te lullen joh ik kan iig veel plezier hebben aan games omdat ik een realistisch beeld heb over de games van tegenwoordig. Wil je dat niet? Prima, dan ga je toch lekker mopperen op elke game die uitkomt. Lijkt mij dat niks dan voldoet.
Ben jij game developer? Hoe kan jij beoordelen of de makers er het maximale uithalen. Dat is van zoveel factoren afhankelijk. En ik denk niet dat jij in de positie bent om daar conclusies aan te hangen. Dat jij iets vind wil het nog niet de waarheid maken. En doe a.u.b. niet of jij hier nou de criticus/kenner bent die overal verstand van heeft. En loopt op iedereen te bashen die er anders tegen aankijkt.