1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een klein maandje en dan is het weer zover, dan komen de examens er weer aan, feestje.... of niet natuurlijk.

    Ikzelf moet het VWO examen doen, en zit nu in mijn laatste proefwerk weekje, niet echt denderende cijfers, maar waarschijnlijk zijn ze wel aardig.

    Maar wat ik me nu afvraag of er onder jullie ook mensen zijn die op examen moeten en hoe jullie er voor staan??

    Ikzelf sta er op dit moment dus wel aardig voor zoals ik net al zei, alleen natuurkunde schiekunde en wiskunde baren mij echt zorgen, maar ik heb net te horen gekrgen dat ik nog maar een 4.5 voor mijn wiskunde examen hoef te halen dus dat scheelt alweer...
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja.. ik ga ook naar de examens. HAVO examen dan. Ik sta er opzich niet zo heel denderend voor. Heb 1 tekort voor natuurkunde, een 5,3.
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, moet ook examen doen. VMBO that is. Sta er op zich goed voor. Heb voor eco een 5.3 en voor Nederlands een 5.1 (dacht ik) dus daar moet ik dus goed mijn best doen op het examen. Maar daarintegen heb ik voor Bio een 7.7 en voor wiskunde een 8. Dus als ik daar goede cijfers voor haal heb ik 2 compensatiecijfers. (ofzoiets) Dus ik zit er redelijk goed voor
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Compensatie cijfers gelden niet meer althans op het vwo niet meer..
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, is het al weer zo lang geleden.....heb vorig jaar m'n examens gedaan.
    Weet wel nog dat de schoolonderzoeken stukken moeilijker waren dan de examens zelf, maar dat kan ook aan m'n school liggen:)
    Iig veel succes voor de examenkandidaten.
     
  6. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    vond ik ook de schoolonderzoeken veel moeilijker dan de examens!!! 8) voor de mensen die exames gaan doen succes!!!!!
     
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Yup, ik ga ook examens maken in mei. Alles binnen één week van 19 tot 23 mei. Ik zit nu in 5HAVO en sta er ook niet denderend voor. Geschiedenis op het randje met een 5,5 en wiskunde ook. Buiten m'n profiel een 5 voor duits. Kortom, ik moet gewoon zorgen dat ze niet alletwee onvoldoende worden dan komt het wel goed. :cool:

    Daarna ga ik overigens Informatica studeren aan de HAN in Arnhem.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vorig jaar examens gedaan, echt een eitje :) Leren 4 weken van tevoren heeft geen zin, gewoon op de ochtend zelve even het boek doorlezen :+
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen die examen gedaan heeft zegt dat telkens :eek: :{
     
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    me gaat examen VWO doen. om te zakken moet ik gemiddeld een 3 ofzo halen. oftewel, kben nu eigenlijk al geslaagd:)
    Volgend jaar waarschijnlijk Werktuigbouwkunde bij UT
    Ik heb VWO met 11 vingers in de neus gedaan dus heb ook alle vertrouwen dat ik de unversiteit ook door kom. en dan is het drs. T-box for you!
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  11. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    FF stoer doen en proberen jullie te laten zakken :p
     
  12. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, ik heb alleen examens van voorgaande jaren gemaakt om te oefenen, werkt echt perfect!
     
  13. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet vmbo tl examen doen. Ik sta voor elk van 7.5 of hoger. Als ik op de havo nou wat harder had gewerkt had ik mijn havo kunnen halen :'-(.
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    examens zijn ook echt een eitje...(heb m'n nederlands zelfs met een kater van hier tot timboekoe gedaan...ging ook goed) Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken (behalve als je niet door je schoolonderzoeken heen komt, dan ben je d'r toch nog niet klaar voor ;)) Dus succes allemaal, komt best goed!

    PS: Ik ben niet verantwoordelijk voor mensen die het door dit bericht niet halen, het is voor mij ook al weer 4 jaar geleden :eek: *oude l_l*
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    uhhmm...

    de 2e fase is oa erop gericht dat je examens niet in een keer hoeft te maken...
    dus ik ben in de 4e al bezig met mn eindexamenlijst van de 6e...

    en ik sta er niet zo positief voor... 1* een 5, en de rest is ook maar 6-en en 7-ens... :/
     
  16. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet havo examen doen, heb morgen nog 2 toetsen (1 inhalen en 1 herkansen) en gelukkig tot nu toe maar 1 onvoldoende, 4,9 op scheikunde:9 daar ben ik erg blij mee omdat ik 3 maand geleden nog 3 onvoldoendes had...en iedereen die zegt dat de 2e fase moeilijk is is gek omdat je dan zelf wel weet dat je er niets voor doet.
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Schrijf eerst maar eens een eindscriptie, dan praten we verder...
    :+ drs.-Z-
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons dus gelukkig wel
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    grappig, maar tegenwoordig bestaat die titel drs. niet eens meer:p, tegenwoordig heet dat bachelor en als je verder wil gaan master.
     
  20. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet dit jaar ook examens doen, wordt een eitje joh:p. lekker niks leren helemaal nks uitvoeren en dan eventjes dat papiertje ophalen zo gepiept:cool:.

    nee maar ff serieus, als je een beetje goede basis hebt dan moet het niet al te moeilijk zijn om te slagen. en meestal zijn die examens echt niet zo heel erg moeilijk, gewoon een kwestie van veel oefening en je hebt het zo door hoe die vragen in elkaar zitten.
     

Deel Deze Pagina