Tafel tennis is een heel technische sport, hoe kun je dat nou vertalen naar een game. Enfin, het is tenminste origineel en de game gaat maar 40 dollar kosten.
Ik denk aan een soort spel als Pikmin. Wat door de gemiddelde XBoxgamer als "kiddy" wordt beschouwd. Of een tekenprogramma ofzo. iets waar je weinig aan hebt. een van die 2.
nou met de graphics zit het dus wel goed, maar ik weet niet hoe ze de gameplay kunnen gaan aanpakken. niet dat het dadelijk gewoon Pong met supermooie graphics word, daar geef ik mijn geld dus niet aan uit
ik ken zo'n spelletje op het internet is gratis heet table tennis 2 vesies vanm en dat was altijd super lache maar die gameplay is super simpel . ik vraag me af hoe ze dat bij een echt betaal spel gaan aanpakken. moet natuurlijk wel wat te bieden hebben
Oeps, dacht dat het een of andere grap vna iemand was! Kobold heeft gelijk. Persoonlijk trekt het mij totaal niet. tafeltennis moet snel gaan, ik denk neit dat je zo snel kan reageren op de XBox, tenzij je alleen links of rechts hoeft te drukken. maar als je de timeing er ook nog bij moet hebben? lijkt me lastig!
Juppie, een tafeltennis game, daar zat ik echt op te wachten. :{ Geef mij dan Top Spin 2 maar, lijkt me veel leuker. Het ziet er wel mooi uit, maar ik zit er niet op te wachten.
Het ziet er zo vet uit, dat ik het zo jammer vind dat ze het niet voor een serieuze game hebben gebruikt...
Ze mogen de gameplay wel heeel goed aanpakken, wil ik dit een interessante titel gaan vinden Hoe willen ze zo'n snelle sport vertalen naar een game? ze moet echt met hele innovatieve gameplay komen om dit goed te laten werken..