1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eXe - EXtreme Elite

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 dec 2007.

  1. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even op hans zijn post terug te komen, vind het best triest als je zonder ook maar iets te laten weten zomaar mijn gamertag afpakt. Dus hierbij eXe I Just1ce of hoe je dan ook mag hete, ik vind het een zeer trieste zaak en voor iedereen die hem tegenkomt...ik ben het niet maar een Tagjatter die sorry dat ik het zeg niet aan de naam Justice voldoet gezien ik er jarenlang mee speel en een redelijke reputatie heb opgebouwt. Triest
     
  2. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pistol knt er ook veel :D
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kerel serieus, iedereen mag doen en laten wat die wil. De naam Just1ce is niet JOU eigendom omdat je er al jaren mee speelt.

    En wtf heeft je reputatie daarmee te maken|:-
     
  4. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kende de naam justice ook niet, en als ik er toevallig op zou komen en die tag zou nemen ... ben ik dan een stealer ?
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als die goser sucked en mensen denken dat het de echte justice is dan gaat zijn rep. omlaag.

    Snapje?

    Je moet voor de lol eens kijken hoeveel Walshys er zijn :eek:
     
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk ben je dan geen stealer. Justice is gewoon een nogal algemene game naam. Daar is niets aan te doen. Anderzijds is het natuurlijk wel kloten als je iemand ziet met dezelfde naam als jouw. Als ik opeens zou zien: Gsus Ic3 of whatever, dan zou ik ook ff slikken. Justice (van qG) heeft altijd deze naam gehad, dus wat dat betreft heeft hij wel recht van spreken. Maar Just1ce (eXe) wist niet eens dat je bestond, dus heeft daar niet bij nagedacht ;)
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    nee
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog een post gelezen dat iemand hem een msg had gestuurd dat die GT al in gebruik was, maar hij begreep het niet.
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je houdt alles goed bij. Op het moment dat hij zijn naam had veranderd had hij er niet bij nagedacht dat Justice al in gebruik was. Daarna had ik hem een message gestuurd, maar DAT begreep hij niet...
    Ben je zo weer bij de feiten?
     
  10. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    En mocht eXe Just1ce slecht spelen dan gaat qG justice zijn rep niet omlaag hoor staan totaal los van elkaar.Snap wat je bedoelt maar er zijn meer hondjes die fikky heten kzou me er niet zo druk om maken.
     
  11. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het me wel voorstellen dat qG Justice er van baalt, maar eXe I Justice wist er niks van zei hij... en dat geloof ik ook.

    Ik had eerst t zelfde ongeveer, ik heete vroeger I4BSI Sh0ttYgUn (lame naam) en iemand heet nu Silvr Sh0ttYgUn... Ik was altijd vrij goed met mn shotty en laatst hoorde ik zo zeggen van dat die I4BSI Sh0ttYgUn vet slecht is enz en dat is dan wel beetje jammer... maar eXe I Justice is wel een goeie speler hoor en ik denk ook dat mensen weten dat qG justice een CoD speler is dus niet zo gauw op GoW te vinden is.:)
     
  12. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    "Oh nee! Mijn naam is gejat en nu ga ik huilen! Ik ben ook zo populair met deze naam!"

    ...
     
  13. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga me naam denk ik veranderen in NF1 I OmeGa Xv.. Kennen jullie iemand die zoiets als naam heeft?? Dan weet ik zeker dat ik geen naam steal
     
  14. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil mijn naam daar ook in veranderen! Maar ik heb jullie toestemming wel nodig omdat ik niet iemands reputatie wil schaden!
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha maar die is goed!8)
    maar eXe I JuSt1ce Schrijft het ook met een 1 net zoals qG justice eerst had.. ook toeval?
     
  16. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man die naam is er nog niet, ik denk dat t wel staat\o/

    ey titan, niemand huilt hier, maar het is toch niet leuk als je naam wordt overgenomen, of vind jij dat wel vet?
     
  17. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig wil iedereen 1337 in z'n naam hebben xD! 1 4m 1337
     
  18. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah je weet tog, want je moet wel 1337 blijven, dus alle klinkers moeten cijfers worden
     
  19. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik weet t ook niet echt, maar ik denk niet dat iemand een naam kiest die al lang bestaat:p
     
  20. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrom deed hij eigenlijk niet gewoon Ju571c3

    ziet er veel vetter uit tog\o/
     

Deel Deze Pagina