Onee, mijn internet reputatie gaat eraan omdat iemand anders dezelfde naam heeft als ik. Je laat me laggen man Neem anders de naam 1 s C, 1 spare chromosone! Die zal vast nog niet bezet zijn... maar hij is wel dope.
Eerst is het : 'Ik own jou! Onze clan is beter! Jullie hebben gewonnen maar we waren moe!' . Hebben we de skills gehad. Nu gaat het om de namen . Het is ook nooit goed..
Jongens jullie dwalen af, het topic gaat over eXe. Als je niets boeiend te melden hebt over eXe of vragen hebt over eXe, reageer dan aub niet in dit topic.
Hmm, wist geneens dat hier een topic over was. Achja, zovaak bezoek ik dit gedeelte niet. Heb laatst met eXe meegespeelt in een paar matches. Was wel gezellig, en deed het ook niet onaardig. Het zijn ook erg gezellige mensen alleen hadden een paar disruptive voice. Succes gewenst jongens!
Vito en Knifer staan niet op consolegaming . Ze zijn wel lid, maar dat pas ik aan als ze weer op ConsoleGaming staan.
Dat van Shoalin Blaze. Hij staat op Gamebattles. Maar dat team is nog niet compleet, ik post het zo snel mogelijk.
Toch dan jammer dat je niks goed met die TV doet, geef maar aan mij ik kan er wel iets mee Maar zit V1t0 in het CoD 4 team, want hij wou een clanmatch