Dit moet over eXe gaan en jullie praten alleen maar over jullie tv's maak daar lekker dan een topic over.
Er is weer nieuws: Gears of War Supremacy heeft de clanmatch tegen SWG met 3-0 gewonnen. Gridlock (host): 5-0 War Machine (off-host): 4-5 Tyro Station (host): 5-1
Ik vraag me toch steeds af wat dat team is: Ik geloof wat engelse die het GoW team niet kunnen laten liggen
kunne jullie misschien vanavond een friendly CoD4 match doen ? 4-4 of 5-5 ofzo ? voeg me maar toe op live : FFC Overkill x
heb je daar problemen mee lol na een paar weken wist nu pas dat er een topic is aangemaakt over me clan en priest wat doejij zoal in je leven nu nolife CoD4 spelen zeker ik ben nu nolife maseffect aan het spelen
ik had Quake 4 op 360 toen ik nog geen live had, maar toen had ik em verkocht en toen ging ik em op de pc spelen ik ben er best goed in
Hahaha onder een grote kei . Nee maar ik ken dat spel gewoon niet . Ik speel voornamelijk Gears of War, Call of Duty 4 en Halo3, Quake 4 heb ik nooit van gehoord...