eXe - EXtreme Elite

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 dec 2007.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Even newsflash, zSz I YaZuka is uit eXe, dit komt wegens gebrek aan motivatie.
     
  2. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten toch veel members in eXe die niks doen?
     
  3. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Het CoD 4 team speelt ook niet op Gamebattles en Consolegaming zo te zien! Ik krijg steeds een bericht van vito: We gaan jullie ownen enzo:D Ratio: 1.00
     
  4. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ratio = N00b beoordeling =(_0/
     
  5. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad aan de ratio kan je een noob beoordelen, vooral als zijn streak 16 is...:)
     
  6. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    jij snapt me niet ik bedoel het heel anders...

    Als je iemand op zijn ratio beoordeelt terwijl je ehm nooit hebt zien spelen en ehm vervolgens een n00b noemt vind ik je dom....


    _0/
     
  7. Pannekoek

    Pannekoek S j a c K i d

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hier heeft Priest toch wel een punt heej\o/_O_
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een ratio van 0,60 ofzo hebt dan kan je wel een beetje inschatten of iemand goed is hoor,
     
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan der ook wel een beetje op afleiden of iemand goed is zeg ook niet dat het geheel flauwekul is maar als je nooit met iemand hebt gespeelt en naar ze ratio kijkt vervolgens zegt dat hij een n00b is =(...................
     
  10. Pannekoek

    Pannekoek S j a c K i d

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry hoor ik weet namelijk dat mijn ratio niet hoog is persoonlijk maar ik begreep in het begin niks van CoD en werd dus alleen maar afgeslacht gelukkig nu niet meer :D
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Maar als je bij de pro clans kijkt. Ik zie niemand een ratio hebbe onder de 2 en meestal zijn ze tussen 2 of 3 of hoger ( deadbringr) 5.**;)

    maar dit is de zoveelste discussie over ratio, maar dit is mij mening. Onder de 1.5 is niet goed vind ik. Als iemand een try-out aanvraagt met een ratio van 1.0 dan kijk ik er niet eens naar sorry;)
     
  12. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt een Ratio zegt natuurlijk niets over teamplay, gezelligheid, gevoel voor positie enz. maar wel wat over de skills in game. Meer individueel dus.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt mensen die er niks om geven en samen met hun vrienden spelen??

    en verschillende game modussen, ik speel bijna nooit tdm, maar als ik dat speel loop ik minimaal 1 op 3, vaak 1 op 6 ofzo, met snd en andere tactic modussen spelen vaak betere spelers (uitzonderingen daargelaten). ratio zegt wel wat, maar echt niet veel ofzo, ligt per persoon hoeveel hij erop let omg
     
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mijn broertje speelde eerste ook op mijn account maar toch een ratio van 2.40 (hersteld)

    Dus daarom begon ik ook een nieuw account met een ratio van 7.02...

    Maar ik vind het vooral zelf leuk om weer ff te kutten met een nieuw account
     
  15. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen is er over eens dat GoW een meer geskillde game is dan CoD4 (zo niet koop dan maar een ps3 en speel jack adveature ofzo:pXD)

    dus als iemand goed is in een spel zoals GoW ben je dat waarschijnlijk ook in CoD4 maar ik wil er gewoon niet goed in zijn, dat campen en in een shot dood is niks voor mij je bent in CoD4 pas een beetje goed als je ten eerste de map goed kent en je kan richten daarna zijn het je tactics en reflefen die je nodig hebt that's it....
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Imo CoD4 meer skill dan GoW maar reageer maar niet want dit wordt een eindeloze discussie :9

    Ratio zegt helemaal geen flikker, je kan tog ook gewoon tijdens matches een beetje rondsgieten en dan tog als je sgiet altijd raak sgieten...? Ook kunnen bv. vrienden op je account sgieten die sgeef zijn en het ligt erook aan met wat voor shit je speelt, zonder deep impact is beter voor je ratio.
     
  17. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    koop maar alfvast een ps3 pine XD je hebt wel gelijk een eideloose discussie
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Jij hebt denk ik nog niet echt op hoog niveau gespeeld op CoD4? En 1 schot dood valt ook wel mee. CoD4 gaat om richten, teamwork en tactics. Koop jij maar een PS3. Daarnaast, GoW <-> CoD4? Niet echt te vergelijken, denk juist niet dat GoW spelers goed zijn. CoD4 is veel sneller en is FPS.

    @Mensen over ratio: Nee het zegt niks, maar een ratio van over de 2 moet een gemiddelde speler wel hebben. Ik zit zelf op 2.36, omdat ik de meest rushende speler ben in ons team (Hoewel het de laatste tijd wat beter gaat, ik doe nu wat voorzichtiger).
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  19. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je GoW goed speelt zul je zien dat het een zeer snel spel is, k denk sneller als CoD 4
     
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel GoW en CoD 4 en ik ben in allebei wel goed; heb ratio van 2,10
     

Deel Deze Pagina