iQ wilde Bigsmoke niet van het roster afhalen terwijl hij er zelf om gevraagd had dus wij hebben em er maar gwoon bijgezet....
Haha leuke woorden sjap, Het is dus ook nooit bij je opgekomen om maar ook enkel iets tegen mij te zeggen? XBL, MSN en Hyves you name it..
Je was daarna helemaal niet meer online en nergens te bekennen dus praat alsjeblieft gewoon normaal Ik wil geen ruzie of wat dan ook dat weet je zelf vind je persoonlijk toffe gozer.. maar ik had ook nog gewoon het ongeluk dat ik inactief was ik kon de afgelopen dagen ook bijna niet op me comp omdat mijn pa er zonodig opwou met zn pokere.. (doe ik zelf ook maarja)
Ow, daar kan ik nog geen uitspraak over doen. eXe is iig niet springlevend. We eerst even rustig bekijken wat het beste is. Meer info volgt. xxx
he maar ik was op vakantie een week.. en toen ik terug kwam waren opeens een paar members eruit en niemand zei ook wat tegen mij en niemand invite mij ofzo.. en ik kreeg nog RaMpaGe en DarkMagic van: kom alsjeblieft nou eens terug enzo.. dus ik dacht tsja dan kan ik beter terug naar NF1 als het zo bij Ic3 is zoals nu. snap je nanoz
Lol en dan te bedenken dat dit het eXe topic is Maar had idd ook een message gekregen dat eXe niet langer in leve zou zijn (Hoe voorspelbaar). Het is dus wachten op de bevesteging
weinig clanmatches en hij vond het saai geworden zei die toen ik ernaar vroeg, ironiQ en CriTicAL gaan try out doen voor EnVy, voor 20e en 21e Gears members
jep ze krijgen try-out, maar hoezo de hele tijd die vreemde opmerkingen over het aantal members in EnVy, want NF1 heeft superveel members op GoW, meer als EnVy, en daar hoor je niemand over. PS: godlike, maak je maar geen zorgen over FrenZy.
Eigenlijk zou ik er uitgaan nadat we een clanmatch tegen EnVy hadden gespeeld, want dat zou onze laatste match worden. Ik zou na die laatste match met ironiQ een eigen clan starten. Helaas zijn ik en ironiQ door wat miscommunicaties wat eerder weggegaan.
Erwin, je maakt een grapje. NF1 Gold, 5 members NF1 Blue 7/8 members, NF1 Red 4 members. 5 + 8 + 4 is 17 verspreid over 3 teams
Erwin je bent een nakker, ik ga nu iedereen tellen... ARGH!! Jullie UK en NL hebben er 14 op Gamebattles
Ik denk eerlijk gezegd ook dat NF1 meer Gow members heeft. Ik heb alleen geen zin om te tellen, dus ik weet het niet zeker