Expeditie Robinson 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iris, 2 okt 2007.

1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56

Expeditie Robinson 2007

In Expeditie Robinson probeert een groep mensen te overleven op een onbewoond eiland. Dit keer zijn er 100 kandidaten naar Maleisië vertrokken voor weer een nieuw avontuur. De eilandbewoners moeten verschillende proeven doorstaan die hen testen op hun tactisch inzicht, uithoudingsvermogen en teamspirit. Uiteindelijk mag één deelnemer zich de ultieme Robinson noemen. Seizoen 9, gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen, is te zien vanaf 30 september om 21:30 uur bij RTL 5.

Na 1 aflevering gezien te hebben ben ik er weer helemaal weg van. Het is wel mooi om te zien hoe die groepen ontstaan en wat ze doen. Hoe vinden jullie het?​

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kijk het niet, maar zou het eigenlijk wel moeten doen. Ik ken er in ieder geval al een die eruit is gestapt. :+

Een oud schoolgenoot uit Elsloo deed mee en stond met een interview in de krant. Hij is raadslid van de gemeente Stein en hij wilde daarom niet meedoen aan achterbakse spelletjes als voedsel achterhouden. Ben wel benieuwd of het dan ook echt zo erg is. O-)

3. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Mjah die spelletjes zijn best hard vaak. Maar toch is dat juist zo interessant om te zien. Hoe gaan mensen daar mee om. Je hebt ook zo'n film. Das experiment, hele goede film. Maargoed, ben benieuwd hoe het gaat worden:) oud schoolgenootje van mij doet er ook aan mee. Inge, 22 jaar.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    altijd lache om te zien.

Fantastisch om te zien hoe die tim behandeld werd als een oorlogs-gewonde nadat hij "zonnebrand" in zn ogen had gekregen xD Dat meisje wat 'm hielp ook, "ik had verwacht dat het hier wel wat luxer zou zijn". omg, wat een robinson-helden

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, dat zei ze niet. ze zei volgens mij dat ze het eiland beter kon waarderen als het wat luxe had.

maar idd wat een robinson-helden \o/

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik moest echt laggen. Waarom doen zulke mensen ooit mee?

Ookwel mooi dat die 1 iemand 4 leiders moest kiezen uit 99 man 8)

7. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    @ borix Dus? komt op het zelfde neer iig ik bergijp hem..

Maar ik vind het ook altyd gaaf om te zien hoe ze hun zelf gaan redden enzo en die pointless discussies hahaha, (vooral die loze chef kok) maar meestal na 1 vierde van het seisoen vind ik het niet zo intressant meer omdat het dan echt bitchfighten is, en alle leuke mensen worden eruit gekicked omdat ze te aardig zijn...... helaas

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gister onder het zappen eventjes gezien, zag allerlei mensen uit een boot springen met al hun bagage op een vlot. Niet echt boeiend vind ik dit. Maarja, leuk voor de mensen die dit wel leuk vinden. :)

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, als ze zo ingesteld zijn dan zijn ze dom om zich te hebben ingeschreven, maar zulke mensen maken het des te boeiender voor de kijker. als het allemaal 'avonturiers' waren is er weinig aan

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik kijk al zo'n 7 jaar en elke x boeit het me weer als ik de leden begin te kennen:D

alleen vind ik dat 100 mensen systeem niet zo denderend...

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze gaan ze er straks toch straks allemaal snel weer uitgooien, anders kan de kijker het nooit goed 'volgen'

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha, echt grappig die tim en die meisje xD 'het zou hier wel mooier zijn als er luxe was, ik had het heel veel anders voor gesteld'.
    Volgende week:
    Ik word helemaal para brother:9

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kijk al sinds het begin. Vind het wel nep met 100 mensen. In ieder geval verwacht ik er niet veel van, die van vorig jaar waar al die oude gasten terug kwamen vond ik wel goed tot dat die Belg z'n beste maat der uit gooide ( Die gast moest winnen ) en dan uiteindelijk die Playboy vrouw won, dat vond ik echt drama.

14. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    De eerste expeditie robinson blijft idd het beste. Ze moeten gewoon weer terug naar dat concept. Zonder te veel gekkigheid zoals eten stelen etc.

15. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het ook al vanaf het begin. Vooral de psychologie erachter vind ik wel interessant en het verschil in de mensen. Bijvoorbeeld die kok, hij is meer een dictator dan een leider. Een echte leider lijkt meer op sven (ik geloof de 'voedselzoek' leider).

Ik vond het (3e?) seizoen zonder het vuur geweldig. Volgens mij duurde het toen wel bijna twee weken voordat ze echt vuur konden maken! 8) Die tijd moesten ze dus alles rauw eten e.d. Ze deden alles om een magnesiumstick te winnen bij de spellen. Maar telkens won de andere groep of waren ze het stickje kwijt. :x Geweldig! Je kon toen echt goed zien dat vuur super belangrijk is om te overleven op zo'n eiland. _O_

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal te gek! Fantastisch om te zien hoe men orde weet te scheppen in een chaos van 100 man.
    Sven is echt geniaal :) Hij is echt de man nu op het eiland!

Het mooiste aan dit seizoen vind ik nog hoe de 'politiek' op het eiland zich ontwikkeld via de 4 hoofdtakken.
    Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld de opmerkingen over het leiderschap van Walter wanneer hij de beslissing neemt te verhuizen. Hij laat daar naar mijn mening een sterk staaltje leidersschap zien door terug te komen op een verkeerde beslissing.
    En natuurlijk Kimo die vind dat het bouwen van de keuken verantwoordelijkheid is voor de bouwers en niet voor de kokers, prachtig. Het is een miniweergave van de politiek zeg maar :cool:

17. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Was echt een geweldige uitzending gister :) Zal nog niet te veel verklappen voor de mensen die vandaag de herhaling zien.

18. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Het was zeker een leuke aflevering. Tim:lol:
    'Mooie ruzies' ook. Je kon het uiteraard verwachten dat die Tim en zijn vriendin niet in de groep passen en onenigheid veroorzaken. Mooi gedaan van de 'selecteurs' van het programma. Wel ranzig van Tim dat hij ging spugen... Dieper kan je iemand niet beledigen...
    Schitterend dat die Iraida(?) van het eiland af gaat, nu staat Tim er alleen voor. Kijken hoe dat verder loopt. :)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Prinsess en Slaaf :lol: Wat een stel.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha die Tim is wel cool(heb een stukje gezien bij Jensen). Wanneer komt de volgende aflevering?

Deel Deze Pagina