1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Sharon of Hiu gaat eruit de volgende keer. Hans en Yin hoeven maar af te spreken op woe ze gaan stemmen. Hiu en Sharon hebben meer stemmen gehad dan Yin en Hans.
    Daarbij heeft Hans ook nog de immuniteitsmunt. Dus of de finale nou met 2 of 3 "man" wordt gespeeld, Hans is er sowieso bij.
    Ook al wil Yin samen met Hiu en Sharon, Hans eruit stemmen, zal dat (helaas) niet lukken.
    Ik vind het in ieder geval mooi dat Geert eruit is. Niet dat ik het hem niet gunde om in de finale te komen, maar omdat Hans zijn plan nu eindelijk een keer niet gelukt is.
    Wel een onbetaalbare reactie van Geert: "Pardon?" Schitterend :D
    Wel lullig dat hij dan het slachtoffer is. Maar dat heeft hij ook te danken aan zijn eigen naïviteit.
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet waarom de mensen bij ER altijd zo braafjes zijn. Het zijn allemaal vreemde figuren die allemaal vies spelen maar het niet durven roepen dat ze het vies en achterbaks spelen. Het is toch belachelijk dat je zo weinig kennis van jezelf hebt dat je durft te ontekken dat je de mannen niet manipuleert! We hebben mensen als Geert (de oermens) en Douwe figuren nodig die tenminste durven zeggen dat ze je de hel in prijzen in plaats van dingen als:'Je hebt het goed gedaan, je familie kan trots op je zijn'.

    Echt mooi voor Hui en Sharon, alleen jammer dat ze er dus niets aan hebben. Het zou alleen hebben gewerkt als een van beide de munt zou hebben en die ook meteen de immuniteit zou winnen, waardoor het dus Hans of die Yin zou zijn die eruit gaan vliegen.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Haha, machtig die gezichten van Hans en Yin. _O_

    Neemt niet weg dat ik het niemand van hun gun, enigste waarvan ik zei dat het wat was is Prince, maar dat kan al niet meer. Ik hoop dat Sharon en Hiu wat kunnen doen, maar dat lijkt mij niet. Yin is echt een stomme trut ( Sorry hoor ), 'Je ouders en familie zullen trots op je zijn', opzouten ga maar lekker naar je VICJEEEEEE OHH VICJEEEEEEEEEE! :emo:

    Hele eilandraad


    [​IMG]

    [​IMG]

    PRICELESS! _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Te mooie aflevering gisteren! Geniaal bedacht van Hiu. Ik had daar totaal niet meer aan gedacht. Vooral toen Hiu 's middags het nog even aandikte tegen Yin van: "Ik kan trots op mezelf zijn. Ik heb wel samen met anderen afspraken gemaakt, maar heb nooit een echt complot gesmeden."
    En ook de volgorde van de stemmen... Eerst Hiu en Sharon. Het groepje van 3 verwachtte niets... Toen ineens Geert. _O_
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vond dit wel een leuke aflevering, gewoon een keer niet non stop praten over de eilandsraad. Was te verwachten, gun ze het alle 3 niet maar doe dan maar Hiu, wordt maar lekker gek Yin en Hans ^^
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Leek wel of ze die samenvattig in het nadeel van Hans hadden gemaakt, zaten hem constant zwart te maken met ze afspraken.
     
  7. hahiha1

    hahiha1 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hans (met zijn achterbakse gedoe) heeft er ook voor gezorgd dat de kijkcijfers zijn gekelderd. De bron kan ik even niet meer terug vinden maar iedereen kan wel zien dat dit geen leuk seizoen is door het gezeik met al die complotten enz.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zolang Hiu een van die 2 proeven wint zal zei winnen lijkt mij. Diegene die eruit zijn gestemd mogen dus stemmen en die stemmen dus echt niet op Yin of Hans. Kyra, Sharon en die andere meisje zullen alvast dan op Hiu stemmen om te winnen, Geert van Duin zal ook wel op Hiu stemmen en dan heb je alleen Geert Pardon over, die zal niet op Hiu stemmen maar op een van die 2 + hun goede stem = 2 en dan wint Hiu.

    Vind ze alle 3 niks maar ik hoop dan maar op Hiu. Moet wel zeggen dat Hans een goede sterke gast is maar zijn persoonlijkheid verknalt echt alles.
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het ook zo zal gaan (helaas).
    Ik vind niet dat Hans en Yin het heel sympathiek hebben gespeeld, maar ze zijn imo wel veel meer 'Robinson' dan Hiu. Ze hebben beiden veel Robinson-proeven gewonnen en hebben laten zien dat ze dat echt kunnen. Ook hebben ze het het slim aangepakt met hun tactiek, maar helaas komt dat ze (waarschijnlijk als Hiu doorgaat) duur te staan in de finale.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zo'n onzin dat Hans en Yin en Geert Hiu zo zaten te beledigen...
    Omdat ze probeerde hun niet op haar te laten stemmen en ze op Geert stemde.

    Wat de !@#$ moet ze anders doen? Op de grond gaan liggen met alle pootjes omhoog?

    Gisteren 3 afleveringen ingehaald via internet.

    Echt geweldig toe Sharon ook op Geert ging stemmen.... die eilandraad.... die gezichten.... _O_ _O_ _O_
    Ook al is ze er uit dat heeft Sharon ieg lekker voor elkaar gekregen. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  11. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Nog wel de vraag of er een nieuwe expeditie robinson komt in 2009. Zonder ernst paul en een groot verlies aan kijkers. Ze zouden met iets spectaculairs moeten komen willen ze weer kijkers terug verdienen. Neem eens wat aparte deelnemers die meedoen. Geen kantoormiepen steeds of beautyqueens. Meer nuchtere mensen zoals Douwe :+ die ownde.
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er volgend jaar een Robinson komt met een jury o.i.d. die de deelnemers beoordeelt ipv die achterlijke eilandraad en al die complotten, dan zou ik het misschien weer overwegen te kijken. No way dat Hans of Yin ooit van Prince hadden kunnen winnen.. Ach ja er is zo iig geen kloot meer aan, met of zonder Ernst-Paul...
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel zielig om te zien dat die twee nu de stemmen van de kijkers proberen te krijgen :+
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Complotten e.d. zijn de halve fun. :)

    Jij moet maar eens naar Real World/Road Rules Challenge gaan kijken. (stuk of xx series van) :D

    (geweldige serie trouwens)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een klote cliffhanger. :{
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie staat er in de finale? Mijn TV viel de laatste 10 min weg. :mad:
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat weten we dus niet.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat is hier mee? Ik heb niet gevolgt wat is hier zo speciaal aan dan :D
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    CLIFFHANGER, IS HET AL ZONDAG!! 8)

    Ik hoop zo erg op Hiu _O_
     

Deel Deze Pagina