Was niet eens zo slecht, behalve dan dat er al een finalist is ( ). Wel goed dat er wat mannen komen, want ik denk dat ik dit niet volhoud om elke week naar alle die zeikerige wijven te kijken.
vond het zo slecht nog niet. En miste Ernst Paul Hasselbach nog geen moment, dus Eddy Zoey doet het goed in mijn ogen. Maargoed zoveel hoeft hij ook niet te doen. Word nog wel leuk met die mannen denk ik. Maar komop, ik zie liever een nieuwe Peking Express dan expeditie robinson.
Waarom op donderdag? Doe lekker primetime op zondag, dat verdient deze serie wel. Nu heb ik dus al wat gemist, donderdagavond ben ik er nooit.
Geloof dat herhalingen op zondag komen Ben trouwens blij dat die Bea er al uit ligt Zat me vanaf minuut 1 te ergeren!
zijn wel leuk idd Vorig jaar afgehaakt; verschrikkelijk xD @Fiasco: Bedoel je a/h einde van de laatste aflevering dat hij gaat flippen tegen Dennis ofzo? Mafketel hij haha
WTF zag ik net, BN'ers in de nieuwe ER. Sowieso optyfen met die gare beroemde mensen, maar Kim fuckinghell Feenstra zit er ook bij. Kut programma geworden.