Dat ben ik met je eens maar daarom kan seks toch nog wel een rol spelen in games? Echte auto's zijn ook mooier dan getekende auto's (dezelfde auto, als hij net nieuw is enz.
), maar toch is het leuk dat je in sommige spellen auto kan rijden, toch?
Maar behalve dat, het is toch jammer als seks helemaal niet in games zit? En dat vind ik niet alleen van seks. Alles wat in de realiteit voorkomt zou in games verwerkt moeten kunnen worden als spellenmakers dat zouden willen zonder dat er censuur is, mits het binnen de wet blijft.
Want stel je eens een goede dichter voor, eentje die prachtige gedichten kan maken, maar om allerlei redenen mag hij bepaalde woorden niet gebruiken. Omdat het een goede dichter is zal hij oplossingen zoeken en zullen zijn gedichten nog steeds mooi zijn, maar ze hadden mooier kunnen zijn of in ieder geval anders geweest als hij alle woorden had mogen gebruiken.
Wat ik nou niet snap is waarom er door veel mensen een groter punt van seks wordt gemaakt dan van geweld. Seks is toch iets goeds? Waarom zijn vrijende mensen waarbij je geslachtsdelen in elkaar ziet gaan schokkender dan zwaarden die je in lichamen ziet verdwijnen waarna er een plas bloed op de grond ligt? Even los van waar je liever naar kijkt.
Klik om te vergroten...