1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expliciete seks in Xboxspellen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Netwin, 19 nov 2004.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, als ik dronken was (in het spel) dan worden de minigames wel pittiger. BMX XXX ligt overal wel in de budgetbakken, maar dan moet je goed zoeken ja. Op de PC zijn ook allemaal kleinere spelletjes te krijgen als Sex-tetris, Sex-snake, etc. Deze zijn echt saai (als je ook spellen als Fable en Morrowind hebt :p), maar als ik soms op school me verveel, dan speel ik ze wel eens uit verveling.
     
  2. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Leisure Suit Larry heeft in NL een 18+ rating, in Australie mocht hij niet verkocht worden. Maar, zoveel sex zit er ook weer niet in het spel, of, daar moet ik nog komen:D
     
  3. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het zonde van m'n geld om een Seks getint spel te kopen. Ik heb nou van geen enkel seks getint spel gehad "die moet ik hebben" allemaal zijn ze even sneu. Kijk nou naar DOaX, geen zak aan. Leisure Suit Lary, ook niks aan. BMX XXX, sneuer dan snue. Ik vindt het allemaal weggegooid geld.
     
  4. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaan ook goede sexspellen hoor, van die Japanse shit dat je toevallig bij een verre tante gaat wonen waar toevallig ook 10 hitsige meiden wonen. En dan maar versieren ;)
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk nou naar het spel doa extreem beach volleybal dat spel draait echt niet om het volleyballen dat is eigelijk ook het saaiste aan het hele spel, het spel draait om de vrouwen van doa en om geld te winnen en nieuwe (meer geile) bikinis te kopen. je zou kunnen zeggen dat dat wel een erotisch spel is, er zullen genoeg kleine pubertjes zijn die dan met een bobbel in hun broek inzoemen op de vrouwen uit dat spel.
     
  6. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Een jongen in de gamesshop vroeg aan mij of hij Panzen Dragoon Orta of DOA Xtreme beach Voleyball moest kopen. Ik zei, logisch natuurlijk: Panzer Dragoon orta. Maar die gek nam DOA. Zonde van je geld.
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja iddd, maar ik had panzen dragoon ook zonde van je geld gevonden dus had hij zich nog lekker kunnen opgeilen met doa :p
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    netwin sorry dat ik het zeg maar ten eerste moet je een hobby zoeke want je berichten zijn wel erg lang
    en ten tweede
    vind je da geil ofzo?

    dan gaan bij al die GEEKS ineens de hormonen werken
    en daar krijgen ouders last van want die kinderen zetten de tv vrijdag avond gewoon ineens op veronica
    waar die vader last van heeft want die wil samenvattingen zien van de goudengids divisie
    en als ie dat niet ziet kan ie nie mee praten op het werk
    waardoor hij word buiten gesloten
    als hij dat al niet werd
    en al die GEEKS krijgen ineens een ander inzicht op het leven want ze denken niet meer met hun hersenen maar met hun lul
    spreekwoordelijk dan he

    maar ik ga nu stoppen want ik heb een HOBBY

    edit:/DOAX is echt een rukspel figuurlijk en als je dat geil vind moet je naar salou op vakantie daar zie je niks anders(EN JA ik spreek uit ervaring *) )
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Bedankt voor de nuttige bijdrage! [​IMG]

    Ehm... not! [​IMG]
     
  10. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    sex in games is tog niet boeient, Als veel mensen al zeggen: dan krijg je in amerika geen winst (even vanuit de gozer die het spel maakt he) en in europa kopen alleen zielige pubertjes waarvan die ouders ff niet opletten ..tsja en in japan word het ingeslagen door die over geile zake mannetjes. geen winst dus.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  11. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Pixels zullen mij nooit van zijn lang zal ze leven niet opwinden. Haha nu herinner me ik toch dat topic dat die gast gevoelens had voor die pixel chick :D. Geweldig!
     
  12. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    who shit dan ben je pas kansloos, net zoiets als verlieft worden op een teken film figuur ofzo
     
  13. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt natuurlijk ook wat minder gaan gamen en eens een wip maken met je vrouw/ vriendin. Ten eerste wordt er dan weer beter voor je gekookt en ten tweede heb je ook nog eens meer lol als je je kwakkie kwijt bent.
    What is the fun aan sex op tv, games of in blaadjes... :confused:

    Greetz Seth
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Games zijn echt heel leuk, een van de leukste dingen die er bestaan zelf. Sex is ook leuk, maar om het te mengen is niet echt een goede optie vind ik. Tot nu toe alle "seksachtige" games vielen allemaal tegen en als ik Playboy The Mansion bekijk, valt hij ook tegen.

    Als je toch van én sex én games houd, koop dan eens goede games (bijv. Morrowind, PGR, wat jij leuk vind) en zoek een vriendin. Dan heb je én fantastische gameplay én een beter sexleven(als je de juiste hebt :D). Mocht je geen vriendin kunnen/willen krijgen, koop dan eens een film of een leuk magazine of surf eens rond op het web (bespaar ons verder dan je details). Dat is stukken beter dan "sex & games", vertrouw me.
     
  15. thug

    thug nog al mijn tanden

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    straks vinden ze nog zo'n controller uit waarmee je moet eum allez ja je weet wel ;)
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, bespaar me de details. Misschien dat ze bij sony nog een spel uitvinden op dat gebied dat met de eye-toy werkt:+
     
  17. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het posten op dit forum zelf wel een beetje als een hobby :)

    Ik vraag me af of het ontbreken van goede games die seks als thema hebben komt door de ongeschiktheid van het thema of doordat er een taboe op het thema rust. Er zijn goede games gemaakt rond bezigheden die voor veel mensen oninteressanter zijn dan seks. Neem Top Spin. Er zijn mensen die dat een goed tennisspel vinden, maar seks leuker vinden dan tennis :) Over alles valt toch wel een interessant spel te maken? Er is vroeger zelfs een spel gemaakt over het doen van een krantenwijk wat door veel mensen leuk gevonden werd.

    Ik vind dat seks in games iets is wat los staat van je seksleven buiten games om. Er zijn ook mensen die van Rainbow Six houden maar in het echt niet bij zo’n eenheid zouden willen gaan en andersom. Er is een groot taboe op seks. Je hoort niet vaak reacties op oorlogsspellen in de trant van “Loser, ga echt in het leger!”.

    Deze thread gaat over seks maar er zijn nog wel meer onderwerpen te verzinnen die nu niet behandeld worden in games maar interessant zouden kunnen zijn. Neem bijvoorbeeld archeologie. Stel je een grote wereld voor op Xbox Live. Je kan er met honderden spelers tegelijk in. In die wereld liggen schatten verborgen en je hebt tools om ze op te graven. Je moet samenwerken met andere spelers om iets te bereiken. Je vindt niet meteen schatten maar ook andere dingen. Soms hints. Informatie die je krijgt moet je doornemen. Het spel kan nog educatief zijn ook. Misschien is dit idee niks maar is een actiespel weer wel leuk over een misschien stoffig onderwerp als archeologie. Eigenlijk is Indiana Jones dat, archeologie is dus niet zo’n goed voorbeeld van een onderwerp dat niet in games behandeld is.

    Stel je voor dat er ooit een rpg wordt gemaakt die ze zo realistisch mogelijk proberen te maken, maar hij is het net niet omdat seks eruit gelaten wordt vanwege het taboe? Dat zou zonde zijn. Seks wordt nu in games alleen maar lacherig of erg terughoudend gebracht. Niemand waagt zich eraan.
     
  18. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt alleen maar door het taboe op seks dat die er niet is. Er is een controller waarmee je op je televisie kan schieten en zelfs een vishengel zag ik ergens :)
     
  19. Casperge

    Casperge Guest

    De oplossing voor vrouwloze mannen :D .

    Of een soort schuimrubberen pop met sensors en dat je dan misssies moet voltooien.Bevoorbeeld je slaagt in een missie als ze 3 keer gekomen is :+ .
    Of als je 10cc heb gehaald :+ 8) of..... :)


    Een beetje als dat snowboard dus dat je kan kopen voor de xbox en dat dan in de game je bewegingen te zien zijn.
     
  20. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    en voor de vrouwen dan??
     

Deel Deze Pagina