Explosie op Moslim-school Eindhoven...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yi-Long, 8 nov 2004.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    ...blijkbaar hebben 'wij' ook radicale gekken... :'-(

    Ik ben benieuwd hoeveel nederlanders, nadat ze eerst een massaal verdriet en afkeuren verwachtten van de marokanen/moslims na de dood van Van Gogh, nu zélf wel hun afschuw uitspreken over déze laffe daad...
     
  2. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik iets gemist of zo, een bom aanslag op een moslim-school?!? Dat is inderdaad heel erg laf. Gewoon een beetje kinderen vermoorden!!
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Een bron oid zou makkelijk zijn.

    Op nu.nl staat dit: nu.nl

    Dat maakt het wel anders als dat jij het brengt ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    FF tv aanzetten en journaal kijken is nóg makkelijker, aangezien ik nu naar mijn werk moet ;)
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Was snachts gelukkig.
     
  6. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen doden of gewonden gevallen de bom ontplofte om 3.30 s'nachts Levathian
     
  7. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    grrr, een aanslag op een school, hoe diep kun je zakken. Ik begrijp niet wat de schuld is van de kinderen - is het omdat ze moslim zijn ( most obvious ).

    Mischien moeten we ook kijken voor welke terreur netwerk deze mensen werken .. El anti moslim beweging mischien.

    of zullen we beginnen met het verwijderen van deze mensen. En wie zien jullie nu als wij en zij ...

    ben benieuwd.
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja jammer hoor

    Ik ken ook wel een school die bij mij in de buurt is afgebrand, door het aansteken ervan.

    Daar hoor je niemand over. NU staat er weer eens zo'n moslim school in de fik ( waarom hebben die lui een eigen school ? ) staat het meteen in de krant.

    Wat een kut land is dit.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Voordat de discussie weer uit de hand loopt even een paar dingen:
    1) De ' bom' ontplofte 's nachts om 3.30, er was dus niemand bij de school
    2) Er was een explosie, bom kan dus overdreven zijn.
    :cool: Geen gewonden of doden.

    Zo'n actie is natuurlijk niet goed te praten en zal verband houden met de moord op theo van gogh, maar zulk soort dingen gebeuren vaker. Het is weer vuurwerktijd ;)

    Wat ik dan weer niet vind kunnen is dat men zich uitgeleefd heeft op moskeen in huizen, rotterdam, amsterdam en ik meen den haag. Dat is laag.
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat als dit nog maar het begin is, dat dus op gegeven moment dit wel gebeurt in een school.. vol met kinderen..
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat er dan nog wel meer moet gebeuren, voordat dat gebeurt.
    Dat bijvoorbeeld Wilders en Hirshi Ali ook nog 'omgelegd' worden binnen zeer korte tijd.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe kom je erbij dat het over een bomaanslag gaat? Iedereen reageert wel weer overdreven hysterisch hoor :{

    Het gaat om een explosie, dat hoeft niet gelijk een bomaanslag te betekenen...

    www.nu.nl

    Dat betekent dat de politie een aanslag niet uitsluit, maar dat er totaal geen zekerheid over de oorzaak is.

    Een mooi voorbeeld hoe woorden kunnen worden verdraaid, geheel in de trant van de massahysterie omtrent Theo van Gogh die momenteel gaande is.


    Ik verander de threadtitel omdat deze voorlopig veel te misleidend is.
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk is het gewoon een groot rotje.. Beetje veel drukte om niks..

    Ben wel bang dat dit een beetje de trend gaat worden in Nederland. Afgelopen weekend is er ook geprobeerd om bij 3 moskeeën brand te stichten.. Ik keur het niet goed, maar kan het wel een beetje begrijpen dat bepaalde mensen het zat zijn..

    Heel toepasselijk wordt aankomende vrijdag ook nog The Siege uitgezonden op TV..
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, wel iets meer dan een rotje...
     
  15. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar maken we ons druk om. Misschien was het wel iemand van die school en heeft diegene hetzelf gedaan. Er zijn momenteel Proefwerkweken en tentamen weken dus... Zal mij niet verbazen. Wel heel toevallig...
     
  16. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0


    een rotje?als aan de overkant van de straat de ramen gesneuveld zijn lijkt mij het wel iets sterkers als een rotje en als je ziet hoe die deur van die school eruit ziet dan zie je zo dat het wel erg zwaar vuurwerk geweest moet zijn.
    Maar dit was te verwachten en ik weet zeker dat het alleen nog maar erger word en ik denk zelfs als er nog een bekend iemand door een moslim vermoord word dat er ook doden gaan vallen onder de moslims.
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een basis school?lijkt me niet dat kinderen in het midden van de nacht hun eigen school op willen blazen/vernielen
    zal dus niet echt met tentamen/proefwerkweek te maken hebben
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als je de moslims iets terug aan wilt doen door dat gedoe met theo, wat ik al niet goedkeur, dan pak je toch zeker niet een school??
     
  19. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Een marrokaan die stout is betekent niet een gehele groep...nederlanders zijn goed in generaliseren en dat is iets om juist niet trots op te zijn.
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De heel voorkant van de school is naar de knoppen. Wat een achterbakse klootzakken die hier achter zitten. Als dit nu een reactie is op de moord op Theo van Gogh dan vraag ik me af hoe gewetenloos de mensen zijn die dit doen. Kinderen bewust aan willen pakken op basis van het feit dat hun ouders ze op een Islamtisiche school plaatsen is een lage streek. Het geeft al aan dat de mensen die dit doen de Moslims niet als menselijk zien en graag overgeneraliseren. 's Nachts een school opblazen als een soort waarschuwing dat het overdag ook wel kan gebeuren.

    Ik ben bang dat het nu echt fout gaat in ons land......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2004

Deel Deze Pagina