Zo als het nu uitziet gaat het niet om een aanslag. Er is op het moment ook een tv uitzending op Nederland 2 Edit//12:40uur Het zijn dus wel aanslagen waarbij tot nu toe 2 doden en 90+ gevonden zijn gevallen (bevestigd)
Ik wou net een topic daarover plaatsen. Echt verschrikkelijk, ben bang dat de terroristen dat doen omdat de Olympische Spelen 2012 in Londen is als wraak. Hoeveel doden zijn er eigenlijk in totaal gevallen?
Ben ik 4 minuten te laat voor een topic. Maar ik wil wel eens graag weten waarom dit gebeurt. We zullen er wel snel genoeg achter komen. Je zou maar vast zitten in die metro zonder te weten wat er in de rest van de stad gebeurt.
vaag, op nos.nl stond dit Maar er zijn dus ook explosies geweest in bussen, dus het ziet er toch echt naar uit dat het een aantal aanslagen zijn. edit. Op nos journaal 24. 90 gewonden, aantal doden, nog onbekend. Er zijn 5 metro stations getroffen en een aantal bussen. Britse regering/politie geeft de oorzaak nog als onbekend.
Zie het ook net op tv. Moet haast wel een terroristische aanslag zijn, anders was die bus ook niet de lucht in gegaan.
Ja, dat zeiden ze ook op een andere tv zender. Ben zelf ook bang dat dit aanslagen zijn wat Explosies in Metro stations en bussen kunnen op technisch gebied niets met elkaar gemeen hebben
volgende stations zijn getroffen. Aldgate , Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square. En er is zeker 1 bus ontploft. Kan haast dus niets anders zijn als een reeks aanslagen. edit: eerste berichten was idd een stroom storing, maar dat was na de eerste explosie, meerdere stations kon dus niet door een stroomstoring getroffen worden, 1 bus is in noord london getroffen. Door ooggetuigen worden bevestigd dat het om explosieven gaat. (typ dit terwijl ik luister naar het nieuws)
Het aantal doden en gewonden valt volgens mij nog mee dus ik hoop niet dat dit maar een soort "voorproefje" was @xbox addict: Delete A.U.B je offtopic post :{
www.bbc.co.uk heeft een online radio met nieuws. Hun site meldt o.a.: 'And Scotland Yard confirmed one of several reports of explosions on buses in the city - in Tavistock Place - but said the cause was not yet known.' 'One caller to BBC Five said his friend had seen "the bus ripped open like a can of sardines and bodies everywhere". ' 'Hospitals have said they are no longer accepting non-emergency cases, BBC Five Live reported. ' -0849 - Report of explosion on Metropolitan Line between Liverpool Street and Aldgate -Further explosions reported at Aldgate East, Edgware Road, King's Cross, Russell Square and Moorgate -Two Underground trains collide near King's Cross
Nee idd, en als het dus echt een aanslag is, hebben ze het dus duidelijk op Europa gemunt. Dan te bedenken: Who's Next?
Ben bang dat je daar ongelijk in gaat krijgen. Wat betreft het aantal doden en gewonden dan. In 1 metro station zijn (door een arts daar aanwezig) al 90+ gewonden gemeld. Hopelijk blijft het bij "alleen" gewonden maar als ik dat zo hoor over die bussen enzo dan ben ik bang dat dit een 2e madrid gaat worden
Hoorde net op het nieuws dat het zelfmoordaanslagen zijn!!!! Echt weer te ziek hoor!!! Het komt nu echt freaky dichtbij joh!!!