1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Externe HD hulp

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door scarluuk, 9 apr 2009.

  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey,

    Ik ben van plan binnenkort een nieuwe externe HD te kopen, ik ga hem aansluiten op mijn macbook die USB en Firewire 400/800 heeft als aansluitingen.
    Ik ga hem gebruiken voor video editten dus is het wel eigenlijk een must dat hij erg snel is.
    ik wil het liefst een schijf rond de 1 Terabyte groot omdat ik veel files heb.
    heeft iemand ervaring met bepaalde schijven die erg snel zijn of raden jullie bepaalde schijven aan?
    mijn budget ligt rond de 100 a 200 euro

    alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij ons in het pand zit iemand met een eigen montage bedrijfje , hij heeft 3x een 1TB Lacie op zijn bureau staan.

    Hij heeft de making of Van Jonge Leu en Oale Groond gemaakt voor RTVoost.
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    oke nice, ja ik ben in beetje gaan rond kijken en je komt wel veel bij Lacie uit.
    ik wil ook een eigen beeldbedrijfje gaan beginnen daarom ben ik alvast op zoek en tja ik kom al ruimte te kort inmiddels :9
    met een beetje geluk mag ik voor een schoolproject gaan filmen in bosnié en africa begin volgend schooljaar!
    hopelijk gaat dat nog door!
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf 1 Lacie (USB 2.0) maar ben hier tevreden over.

    Omdat de jongen meer onderweg was voor opnames , heeft hij er nu voor gekozen om vanaf huis te gaan werken.
    In zijn nieuwe huis heeft hij een speciale montage-kamer gemaakt en een plekje waar hij klanten kan ontvangen.
    http://www.nieproductions.nl/
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hij heeft btw wel een erg mooie camera zeg :eek: was zelf van plan die te kopen of de sony hvr z7e maarja dat is wel weer een prijsverschil van 2000 euro
     
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    bedankt voor de hulp jongens, ik heb uiteindelijk een LaCie gekocht (die met het design van Neil Poulton) en hij bevalt erg goed tot nu toe :)
     

Deel Deze Pagina