Extreem veel geweld in de nieuwste Tarantino film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 5 jun 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    • Lucy Liu waarschuwt voor extreem geweld in nieuwe Tarantino

UTRECHT 05/06/03 - Lucy Liu, de ster uit Charlie's Angels en Ally McBeal, heeft gevoelige fans gewaarschuwd voor haar nieuwste film 'Kill Bill' vanwege het extreme geweld dat op het witte doek is te zien. In een interview verklaarde Liu dat de film zo gewelddadig is 'dat mensen de bioscoop zullen verlaten of misselijk gaan worden. Er is zo veel geweld dat het niet afstompt maar dat het komisch wordt.'
    'Kill Bill' is de vierde en langverwachte film van Quentin Tarantino, de cultregisseur die nooit moeilijk heeft gedaan over het tonen van expliciet geweld. Naast Lucy Liu zullen de hoofdrollen worden vertolkt door Tarantino-oudgedienden Uma Thurman en Michael Madsen.

Bron :tiscali

Hopelijk word deze weer ouderwets goed,man ik ben gewoon dol op zijn films.

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij heeft zij er duidelijk geen verstand van.
    Zijn vorige films! Die waren geweldadig....hier zitten wel veel gevechten in maar niet op de manier zoals in zijn vorige films. Dat was wel te merken aan de trailer.

Dus volgens mij overdrijft ze zwaar!

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tarantino houdt van rauw!!!

Zijn verhalen worden imho wel steeds beter. Het plot wordt steeds eenvoudiger, maar is altijd zeer goed uitgewerkt.

Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Woohoooo nieuwe oorscenes! Yeah, Tarantino rules!

5. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    Tarintino is COOL

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou een beetje onderbouwende reply's kunnen geen kwaad hoor.

7. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Extreme geweld heeft hij altijd wel in zijn films zitten.

Pulp fiction was een persiflage op de geweldadige films en cartoons uit de jaren 70.

Zal wel weer goed komen met deze film. Ik vind persoonlijk zijn films er gaaf, hij is zelf wel een beetje een lulletje om te zien.

MM zit onze uber coole gast samuel er ook weer in?

8. jaaps

jaaps kip nugget.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit een foto gezien van die gast, heeft iemand wat op de hd staan, ik ben te lui om te zoeken op google...:)

Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    [​IMG] rechts

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Die gast maakt bagger films.
    Pulp Fiction vind ik geen reet aan, slecht verhaal.. Kan me er totaal niet inleven. Wel goeie acteurs moet ik zeggen, maar die maken de film niet beter. Owh, en coole muziek. Surf Rider is het perfectje deuntje voor in de auto midden in de winter met een snelheid van 150 als het hard regent en dan door binnenweggetjes te scheuren...

Dan Reservoir Dogs: Helemaal een bagger film.. Ook weer een slecht verhaal. Ik weet niet, maar die films van hem kunnen me echt niet boeien.

En op deze film zit ik dus ook niet echt te wachten :{

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    duidelijk geen Fan dus..

zonde want ik vind die films echt te gek.
    Alleen Jackie brown vond ik wat minder maar die was ook best aardig nog.

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    De slechtste vond ik toch wel El Mariachi, maar Pulp Fiction en zeker reservoir Dogs vind ik toch wel tot de top van de filmproducties horen, je moet ze gewoon echt zes keer kijken voordat je alle grapjes/trucjes en foefjes doorhebt...

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bwah, de films die jullie minder vinden ga ik dus al helemaal niet kijken.. Pure tijdverspilling.

Reservoir Dogs vond ik aan 't begin wel gaan, totdat ze in dat magazijn komen waar die politie agent licht dood te bloeden. Toen kreeg de film een heel amateuristische wending. Dat magazijn is zo kaal als de kop van Mental Theo, ergens in een hoekje staat 1 kistje, te perfect recht in dat hoekje gezet. Verder staat er bar weinig in het magazijn, wat imo gewoon niet klopte voor de film. Een magazijn hoort gewoon vol te staan met grote dozen of iets dergelijks.
    En dan het einde, dat gaat werkelijk helemaal nergens over: De boefjes krijgen ruzie en schieten elkander dood... Het is geen tekenfilm!

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je hem nog eens bekijken Dioga, want je hebt het einde niet echt begrepen geloof ik.... het waren niet allemaal boefjes namelijk..

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mwah, al waren het allemaal putjescheppers.. Het is gewoon bullshit dat ze elkaar tegelijk doodschieten.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    :{ I'm totaly shocked :{

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    "El Mariachi" is niet van Tarantino maar van Rodiquez. Rodiquez maakte later met steun van Tarantino "Desperado" vervolg/remake van "El Mariachi" ..

En @Dioga smaken verschillen nou eenmaal, zelf vond ik Pulp Fiction en Reservoir Dogs erg goede films. Maar niet iedereen zal dat vinden.
    Over dat magazijn dat was hun meeting point (toch? tijdje geleden dat ik hem gezien heb).. neem aan dat ze daar dan een verlaten/leeg magazijn voor zullen nemen..

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nemesis, in dat magazijn moet ik je gelijk geven :) Toch proefde ik een zeer amateuristisch vleugje.. Het zag er zo niet-afgemaakt uit.. Alsof ik de gehele film wat miste ofzo.

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was het oor van die politieagent dat je miste...

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm tja dat gevoel heb ik zelf niet echt bij die film.. Tenminste niet als een soort van nadeel.. Op de een of andere manier vind ik het erbij horen.. Geeft voor mij juist meer sfeer eraan.

Deel Deze Pagina