Voor iedereen die van extreme sporten houdt, surf naar: http://high.tv Je vind er vooral filmpjes van windsurfen, golfsurfen, kitesurfen, mountainbiken,... De meeste filmpjes zijn heel recent en ik denk wel dat er veel mensen dit cool gaan vinden. Je moet niets downloaden er opent zicht direct een player. Je klikt op highlights en je kan dan kiezen naar wat je wilt kijken. Meestal is er wel wat reclame dus je moet even geduld hebben voordat je wat actie ziet Hopelijk heb ik hier wat mensen gelukkig meegemaakt.
Staan er ook filmpjes op van snowboarden? (Ik heb mijn download limiet overschreden en dat kadertje openen duurt veel te lang) Btw, waarom staat dit in Overige console's + PC / Internet. Zou dit niet beter in ASEL staan?
Snowboarden... misschien in de winter denk ik. En ik dacht /internet. Dit is een site op internet? Nuja ik kan hem nu toch niet meer verplaatsen. De mods zullen dat wel doen indien nodig. Het is echt een coole site en de filmpjes worden veel geupdate.
Hmm ja niet elke site moet meteen in het internet forum. Als de site over sport/lifestyle gaat (zoals deze) moet hij in ASEL. >> Moved.
Als je vette snowboard films wilt moet je ff: -Transworld Snowboarding- The Resistance -Transworld Snowboarding- AMP -Transworld Snowboarding-Technical Difficulties Downloaden!! Echt heerlijke films, met een goede verdeling van Air, Grinds, slids!
Bwhahahaah, dat plaatje, ultieme droogheid Ik heb dat skateboarden bekeken, erg vet. En wat zag ik toen opeens bij iemand z'n run: Play More: Xbox, hoei! Thanks voor de link!