1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F.E.A.R 2: Project Origin

Discussie in 'Algemeen' gestart door LocKuM, 3 dec 2008.

  1. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ben benieuwd vanaf welke dag hij deze week in de winkels gespot wrd!!!

    miss dinsdag al??
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag misschien,donderdag zeker
     
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al :9 alleen nog geen tijd gehad om te spelen =(

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem ergens op pre-order staan :). Ik ben momenteel bezig met deeltje 1 nog even uitspelen. Dat hoop ik deze week toch wel te doen. Zit al bij Interval 7 ^^. Lekker creepy, maar hoe verder je in de game komt, valt het toch wel op dat F.E.A.R. eigenlijk constant hetzelfde doet.

    Creepy moment volgt een paar vuurgevechten op, dan loop je 5 minuten rond, verwacht je een schrikmoment, gebeurd niet, dan moet je een simpele puzzel oplossen en dan begint het weer van voor af aan.

    En toch verveelt het me niet :). En de A.I. is nog steeds op hedendaags niveau, dus wat het voor die tijd is superieur natuurlijk.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi,als je het even gespeeld hebt laat weten wat je er van vind.
     
  7. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle voorgaande delen op mijn pc gespeeld en vond vooral deel I (het origineel) erg vermakelijk. Nu is mijn pc wat verouderd (al weer 2 jaar oud zeg maar, dat is al te oud voor deze game) en zie ik dat ie op de XBOX uitkomt. Toch ben ik altijd een beetje huiverig voor FPS op een console omdat ik met de muis richten net iets prettiger vind.
    Raden jullie mij deze game aan of af?

    Ik ben sowieso van plan om RE5 te halen, maar deze trekt me ook wel aan. keuzes...keuzes...
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    FPS op consoles werken uitstekend. Het is geen toetsenbord + muis. Je moet ook niet verwachten dat je binnen 1 seconde een headshot aimed (Al gaat het met GoW wel erg goed (A)).

    Ik heb em al als pre-order staan en als je het 1e deel geweldig vond, dan is dit zeker een aanrader. Als ik de verhalen moet geloven natuurlijk.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben vandaag al at winkels afgegaan maar helaas nog nergens :p
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik kom er net achter dat ik de game op deze site op pre-order heb staan :). De eerste keer dat ik hier bestel. Ben benieuwd. Hij komt officieel de 13e uit :). Wel grappig... precies vrijdag de 13e (A). Zouden ze daarover hebben nagedacht? :)
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wat denk jij.. ongetwijfeld.. waarom denk je dat ze er die dvd bijgeven.. extra verkopen..

    iemand em al gespot btw??
     
  12. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit die DVD in dat spel hoesje zelf of krijg je die als je hem besteld bij een bepaalde site(s)? En om wat voor DVD gaat het?
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Friday the 13th krijg je erbij als je hem pre-ordered volgens mij :).
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij bart smit dacht ik
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de demo gespeeld en ik moet zeggen, ik heb er meer plezier en vette momenten mee beleefd dan de demo van Killzone 2.

    Lekker voor de handliggende controls, slimme vijanden, leuke variaties en vette schrikmomenten.

    Ik denk dat ik deze aan ga schaffen, misschien niet meteen, maar sowieso na een tijdje. Is er al veel bekend over de MP? Die zal ongetwijfeld ook dik in orde zijn denk ik:)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    De Eurogamer review. Ik verwacht weer veel commentaar van jullie. ;)
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik trek me niets aan van dit soort reviews. Als het alleen al lijkt op deel 1 ben ik al tevreden.

    Om nog er even iets aan toe te voegen:
    Gamer-reviews en Journalist-reviews verschillen behoorlijk wat. Een gamer kunnen niet zoveel games spelen en nemen er veel meer de tijd voor. Ze kijken ook meer naar de ervaring die ze beleven.

    Journalisten kijken naar vernieuwingen, originaliteit etc. en als dat niet goed zit is de game meteen slecht.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Volgens mij is Kieron gewoon een gamer hoor, al vond ik zijn eindscore voor FEAR2 ook wel erg streng.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gemiddeld scored ie op Gamerankings al 82%. Dan doet zo een cijfer van Eurogamer me echt niets. Uitschieters heb je altijd wel. Gamer had tijdje terug ook ineens een 4 voor een redelijke game.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de demo niet gespeeld had dan had ik nu beginnen twijfelen,maar de demo was goed en leuk dus haal ik hem gewoon.
     

Deel Deze Pagina