1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F.E.A.R 2: Project Origin

Discussie in 'Algemeen' gestart door LocKuM, 3 dec 2008.

  1. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja reviews verschillen zo, hier onder krijg het een 9/10

    Video Gamer review - 9/10



    Ik ben het nu al een tijdje aan het spelen, en het is gewoon een vette game :+
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Is er niet een lopende grap op het internet dat Video Gamer elk spel een 9 geeft?
     
  3. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kijk ik ook altijd. Dat is realistischer omdat je dan meteen het gemiddelde van alle reviews hebt.
    Afgaan op 1 review is dom.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Net een bericht binnengekregen dat het spel verstuurd is :). Dus waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen :D.
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    waar had je em besteld dan?

    iemand em btw al gespot in een lokale bs/frs/eplaza?
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Hier, op de site zelf :). Dus ik meteen een pluspunt voor de service :). Netjes op tijd verzonden.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu twijfel ik toch
    -De sp op hard spelen is niet echt moeilijk
    -De mp is niet goed
    -Geen lange speelduur

    Deze minpunten komen in elke review terug,ik twijfel nu toch 60e voor een game die snel uit is ,ik weet het toch niet.
    Ofwel uitspelen en verkopen
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vadaag was fear2 overal al binnen...

    k had vandaag geen tijd maar denk datik em morgen ga halen
    mensen die em al gekocht hebben?
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het toch gehaald na lang zoeken.bart smit en game mania willen niet verkopen,mediamarkt heeft het niet,gamestore hier in de buurt heeft het wel ,nog een dvd en drankje bijgehad
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben wel benieuwd naar de multiplayer, daar moet je ook vroeg bij zijn, want na een maand is het wel afgelopen met dit soort games. Multiplayer games als Gears & CoD zullen altijd gespeeld blijven worden.

    Eigenlijk is de Xbox Live Gold-community nog te klein om alle games te spelen, al zijn ze 4 jaar oud :p
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De mp is niet super te noemen ,sommige mensen krijg je gewoon niet dood,grenades zijn nog het beste,kan ook zijn dat het lag is want het zijn allemaal amerikanen online.Maar voor de mp moet je dit zeker niet kopen,lang gaat dat niet gespeeld worden op xbox live.
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel momenteel ook de multiplayer, het is even wennen. Ik speel meteen de multiplayer om toch meteen die achievements te halen :p. Het is wel grappig, alleen dat puntsysteem weer. Je moet goed spelen wil je leuke wapens hebben :/
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat probeer ik ook maar ik wordt er zot van,juist knal ik op ene met een shotgun 2 kogels in zijn hoofd niet dood,hij draait zich om en knalt me dood.Miscchien gaat het morgen beter als meer mensen uit europa het game hebben,maar leuk is de mp niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    fear 1 mp vond ik juist erg gaaf :eek:
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo na een avond de mp van fear 2 te spelen heb ik genoeg gezien.Mensen met een hogere rank hebben betere wapens en daar mag je 100 kogels op schieten ze gaan niet dood maar zij knallen je met 1 kogel af.Dat ze nog de moeite doen om daar een mp in te steken is al erg genoeg.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is er geen manier om te zorgen zadat je tegen gasten van je eigen "rank" speelt?
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Haha, ik kwam erachter dat iedereen dezelfde wapens kan gebruiken. Je hebt standaard outfits zeg maar, maar als je dat delete kan jezelf punten gebruiken om je outfit uit te rusten :). Vanaf nu speel ik dus met een Assault Rifle :).
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee
    De sp is niet slecht het is soms echt spannend en die kamers die vol bloed hangen,jammer dat de ai niet meer zo goed is als de 1.Ze hadden dit spel veel beter kunnen maken.
     
  19. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game zal snel in de budgetbakken liggen als ik de reviews mag geloven, toch zal ik 'm uiteindelijk wel spelen aangezien ik deel 1 en fear files ook uitgespeeld heb.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    F.E.A.R 2: Project Origin
    GT Review
    [gt]45550[/gt]
     

Deel Deze Pagina