1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F.E.A.R 2: Project Origin

Discussie in 'Algemeen' gestart door LocKuM, 3 dec 2008.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    PU is crap! ik heb mijn abbo opde pu afgezegt omdat ze gewoon bagger slechte reviews schrijven.. na het lezen van hun reviews ben ik nooit echt wat wijzer van een game geworden of het nou een goeie game is of een slechte of soms waar de game uberhaupt overgaat.

    Ik ben vandaag net begonnen met met FEAR 2 en de game owned dik :thumbs: heerlijke game :thumbs:
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    alleen kan iemand mij miss het verhaal een beetje uitleggen? ik heb fear 1 nooit gespeeld.. dus als iemand het een beetje wil uitleggent hx!!!!!!
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand?
     
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Hehehe, geniaal. _O_
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de game gister gekocht, en vannacht uitgespeeld. Moet zeggen dat ik F.E.A.R 1 vetter vond, en enger was. Ik had in deel 2 maar 2 a 3 keer in het hele spel dat ik dacht: Wow, *kriebels in buik*. En ik had hem ook super snel uitgespeeld. Maar het is wel een topper hoor. Multiplayer is ook vet. Vroeger had ik F.E.A.R 1 echt helemaal kapot gespeeld online. Eerste potje dat ik deed gelijk 28 kills en 9 deaths. Waardoor ik 5 achievements in een keer kreeg8)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    net voor een tientje gekocht...is het wat?

    en hoe haal ik zoveel mogelijke achievements in 1 run?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fear 2 is a lot easier compared to its predecessor. To get all the single player achievements in a single playthough, you will play it on the hard difficulty level. You will need to collect all the Intel and reflex boosters as you progress though the missions and get the miscellaneous achievements as well. After single player, you will want to tackle the multiplayer achievements, but this will be more time consuming due to the Four Star General achievement.

    Zie deze link voor de Achievement guide en Roadmap.
    http://www.xbox360achievements.org/game/project-origin/guide/

    Sowieso als je vragen hebt over hoe je zo veel mogelijk achievements in 1 run kunt krijgen (of gewoon achievements in het algemeen), kun je het beste kijken op www.xbox360achievements.org



    Hmm, ik heb deze game altijd al willen spelen maar het is er nooit van gekomen omdat ik dan wel een andere game te doen had. Best jammer want ik wil hem nog altijd eens uitspelen.
     
  9. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die de DLC Fear 2: Reborn heeft gedowload? Ik ben er net in 20 minuten doorheen geknald en moet zeggen dat ik er wel wat meer van had verwacht, dit is wel heel erg magertjes voor 800 punten..
     

Deel Deze Pagina