1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F.E.A.R. Files

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 17 aug 2007.

1. platinumboynl

platinumboynl Snelle vlieger

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is best wel vet, alleen de graphics zijn echt een beetje achterhaald.

@[2k]

Er zijn 7 online achievements

Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ok. Moeten we anders over een paar weken eens wat van doen als je ze wilt halen en ze goed te doen zijn. Ben nu aan het pakken en ga vannacht voor 2 weken op vakantie.

3. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    achievemnts zijn er zeker online en heel makkelijk te boosten, iemand ?

voeg me toe <<

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Even een mega kick. Zijn er nog mensen die de game spelen? :)

Ik heb net de Perseus Mandate Campaign uitgespeeld, ben nu bezig met extraction point.
    Moet wel zeggen dat de schrikmomenten wel erg voorspelbaar zijn. Je hoort je headset kraken en vervolgens weet je dat er weer iets staat te gebeuren. :{
    Grafisch is het misschien allemaal een beetje achterhaald, maar ik heb een paar weken geleden Killzone deel 1 ook nog met plezier uitgespeeld.:D

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is dit deel alleen een uitbreiding of staat de orginele fear erook op?
    en deze komt alleen op de 360 uit en niet op de pc he?

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je de startpost nou eens had gelezen wist je het..

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt dat wel? ik dacht dat fear files op de 360 alleen de 2 expansions was, zou het moeten weten want heb hem volgens mij uitgespeeld maar ik twijfel wel een beetje. Misschien zijn er 2 versies?

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het zijn alleen die 2 uitbreidingen maar het spel is ongeloofelijk slecht.
    Laat deze gewoon liggen en koop FEAR 2 voor 20 euro

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb deze game uiteindelijk gehaald (had eerst shaun white snowboarding gehaald maar vond dat een *** game en toe voor deze geruild omdat ik niks anders zag) tis zeker geen super goeie game
    maar speelt wel geinig wel, leuk tussendoortje en voor 10 euries vind ik em dat wel waard

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben een enorme fan van de eerste f.e.a.r en vond deze expansions dan ook wel aardig te pruimen maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spellen nu niet echt meer van deze tijd zijn. Grafisch liep het al achter op het moment dat ze naar de xbox kwamen (omdat de pc expansions al eerder uitgekomen waren).

F.E.A.R 2 vind ik nog wel een aanrader, wat mij betreft echt een ondergewaardeerde shooter met heel solide gameplay en een leuke setting.

Deel Deze Pagina