[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zou idd cool zijn, maar eigelijk was dit al een beetje bekend hoor, er zou een xbox/xbox360 versie komen. Maar toch word er in de filmpjes nog steeds gezegt 'pc only title', dus niet teveel erop hopen hoor. ;)
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al die demo van F.E.A.R multiplayer gespeeld? Ben hem nu aan het downloaden en lijkt me zwaar vet :D
     
  3. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup heb 'm gister gedownload gewoon relaxe demo(ook al vind ik facility maar een zware kutmap:{)
    & het blijkt dat je niet úbergoed moet zijn om boven aan de scorelijst te komen bij sommige servers 8)
    Ik zat te denken of ik door zou sparen voor de Xbox360 of F.E.A.R. zou kopen...
    Zou het nu echt niet meer weten...(Heb allebei de demo's gedownload & vond ze allebei vet!!!) _O_
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx diegene die zei dat het zonder shadows beter liep, 1024*768, alles op medium, 4x AA, en loopt gewoon heerlijk hier!!!

    (Amd 2600+1 gig ram ati 9800 pro)

    wat een topgame, vette physics, guns(die rifle is goed ben ff de naam kwijt)

    maps zijn OK(niet super) maar lichteffecten ownen ^^ je kan goed schuilen in het donker enzo

    nogmaals bedankt!
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vann8 de singleplayer demo gedownload, geinstalleerd maar dan begint de bullshit. Ik heb een nieuwe PC hij moet dit dus makkelijk aankunnen maar als ik die demo opstart start mn PC opnieuw op, iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ?

    Bvd,
    FR@
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Oververhitte videokaart/processor? Nieuwste drivers van videokaart?
     
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzal ff checken of mn drivers up to date zijn, dat zou idd nog het probleem kunnen zijn.
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...met fear(ook andere games) heb ik soms last van storing in het geluid, alsof je radio op de verkeerde frequentie staat. Erg irritant. Ik had het ook al met serious sam2. Dus ik dacht, ik update mijn geluidskaart-drivers wel even...maar waar doe ik dat!!!

    Geluidskaart: SOundblaster live 24 bit. Op de site van creative staan zoveel updates:|
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de onboard geluidskaart uitgeschakeld? De drivers voor de onboard geluidskaart heb je die toevallig geinstalleerd?

    Wat de drivers voor de Soundblaster betreft, ik zou gewoon de Software AutoUpdate gebruiken. Gewoon alles installeren wat hij voor jouw type geluidskaart heeft kunnen vinden.
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik ff probere!

    edit:hij zegt dat ie geen updates nodig heeft

    Hoe zet ik mn onboard geluid uit?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je onboard geluid moet je uitzetten in het bios.
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    waar precies|:-
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    licht aan het soort bios je heb (merk versie etc)
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    oke als ik vanmidddag thuis ben zal ik even kijken*)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    mmh ik moet alleen me RAM geheugen een flinke boost geven, want die 256mb trekt het niet. :D Logisch...
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    rest van je systeem?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :eek: die wil je niet weten, naja de processor is 2,4 dus das nog wel aardig maar nu komt de kaart G-Force 440mx :p en het probleem is dat ik niet weet of ik die kan vervangen voor een nieuwere in mijn packard bell :'-( PB is zo ie zo een kut merk, maarja 3 jaar geleden gekocht, en toen nog niet echt in de pc wereld zat vandaar. Anders had ik wel een beter merk gekocht. Maar ben al hard aan het sparen voor een echte goeie bak. :)
     
  18. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, 1 vraag, bij mij crashed ie opeens sinds vandaag na iets van circa 10 minuten(F.E.A.R. M.P. demo) heeft iedereen dat of ligt het aan iets in m'n pc dat het niet aankan(videokaart bijv.)
     
  19. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wordt je videokaart waarschijnlijk te warm. Heb je hem overgeclockt?
     
  20. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maar hij doet het weer gewoon normaal maar gister crashde het hele spel gewoon uit het niks & kreeg ik zo'n 'send error report to a bunch of retards(MS)' melding...:+
     

Deel Deze Pagina