1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

1. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nooit last van gehad, mooi dat ie het nu wel doet.

Ontopic: Wat een vette multiplayer demo zeg. Vooral die proximity mines zijn vet, je loopt er dan op en dan hoor je piep piep piep, hij vliegt tot 1.5 meter hoog de lucht in en dan een PRACHTIGE ontploffing, en dan dwarrelt alles naar beneden!

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of iemand hier al de hele versie heeft gespeeld (ik wel tenminste, leentjebuur gespeeld), maar F.E.A.R is echt een fantastisch spel. Supergame. _O_

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af of iemand F.E.A.R. al heeft want hij is volgens de release vandaag uitgekomen, en wat je eerste indruk is van de hele versie van het spel? De demo's die ik gespeeld heb vond ik echt super:) . Ik ga zometeen even kijken of hij er al is.

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem al wel in de winkel gezien.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gister avond gespeeld bij een goeie maat van me, draaide super, maarja wat wil je ook met een amd 3800, 2 gig aan geheugen en een vette ati kaart van 550 pleuro:+ Tsjah, fear spelen op m'n eigen computer gaat niet werken8)

Zag er echt vet uit, speelt super, vooral die enemies zijn vet slim. Hebben em tot act 4 gespeeld.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    damn ik ben jaloers ik wil ook zo graag f.e.a.r. spelen op een goeie pc :'-(

kan trouwens een mod even de titel van deze topic aanpassen, aangezien de game er nu is kan dat (is coming) wel weg :)

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Had ook ergens gelezen dat ze misschien fear ook op de 360 wilden brengen, hoop het echt, wil die game zelf ook thuis kunnen spelen.. heb niet een über pc die het aankan:{

8. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi, ;p

Ik heb dus net ff F.E.A.R gekocht :)

maar nu zit ik met een groot probleem :mad:

Ik hoor alle sound behalve als er tege mij gepraat word dus als je gewoon die mensen ziet prate hoor ik ze niet maar 8ergrond geluiden etc. wel weet iemand een oplossen :|

grts quarke

btw. met fear demo hoorde ik het wel ( geen vernieuwingen in pc)

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Humm I love this game.
    [Patsmode]Gelukkig kan mijn PC dit op High afspelen :+[/Patsmode]
    Zo eng en goede gameplay gemixed heb ik al een tijdje niet gezien.
    Na Batllefield 2 het beste spel voor de pc.

10. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle opties vol open staan en draait lekker soepel.
    Ik heb pentium 4 3,2 gigahertz, geforce 6800 wn 1024 DDR ram. verbaasde me dus wel :) Enigste wat me irriteerde was de laadtijd van sommige levels. Maar toch echt wel een vet spel is dit hoor :D Sommige dingen deden me wel aan Half Life terugdenken. Echt hele goede game :D

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Done. Alleen vaag dat er van de hoodletters de hele tijd kleine letters gemaakt worden, terwijl ik dat niet wil! :mad:

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nog weer even gespeeld vanavond bij m'n maat. Alles op het allerhoogste gezet en het maakte weinig voor de framerate steeds als we de test deden, hij haperde nooit (soft shadow etc, allemaal aan gezet), ook tijdens het spelen lekker soepel.

13. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vet spel, de demo:p heb de echte niet gespeeld. Demo deed het op medium en 1024*768, 4XAA gewoon vlekkeloos, als ik het op high zette begon het te schokken en daar houden we niet van;)

Maar ik vond de graphics alsnog prachtig hoor!

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat je onder de geluidsinstellingen moet kijken, ik had dit namelijk ook altijd met Mafia. Mischien staat ie op een type geluid (surround??) dat jou kaart niet ondersteund. :) Ik zelf kan het spel niet draaien dus weet niet precies wat er in de opties staat, volgens mij is het een kleinigheidje.

@ Goiz
    bedankt, en kleine letters maken niks uit, hijs in iedergeval niet meer coming :p

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Op gametrailers.com zijn Live Action Episode 1/2/3 en 4 tezien.

*Bangt na :9

16. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm zal is kijken en me kaart ondersteund dat vast wel ;p

Sounblaster audigy2 ZS

kep et gister niet gevonde dat tie op dolby staat maar zal nog een keer kijke.
    en erm kep wel hardware sound uitgeschakeld maar dat helpt ook niet :mad:

17. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds te twijfelen of ik em zal kopen. M'n pc kan em hebben, dat weet ik al zeker, maar ik heb geen nog geen neiging om em te kopen.

Vreemd..

18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk is in de drivers van je geluidskaart, en anders moet je het spel is opnieuw installeren ofzo. Je moet kijken in de drivers of ie wel op de goede staat (ik naam aan dat je op 2 boxen/headset zit?).

19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt bruut man, alleen jammer dat ie aan het begin 2 keer vastliep na 5 min. spelen:confused:.... Nu heb ik dat alleen gelukkig opgelost en kan ik lekker op max knallen en pouper wat is het dan mooi om in slomo een granaat te keilen en je shotgun leeg te rossen:p:p:p:p8)

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    en ben je niet bang voor dat lieve meisje dan O-) ?

Deel Deze Pagina