1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

  1. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik zal eens kijken op die sité maar ik ben zelf niet zo'n gast die het over weet ik veel wat G-force 9900 etc en alles weet wat dat inhoud dus als ik eenmaal daar zou kopen dan zal ik het ooit nog wel eens hier bijv navragen wat het beste zal zijn voor een prijs...
     
  2. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in iedergeval een kaart nemen minimaal uit de 6 serie, vanaf Nvidia geforce 6200 with turbocache, tot 6800gt die rond de 200 euries is.
    7800 gt/gtx is nog niet echt noodzakelijk
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik bevind wel problemen met m'n 7800GT hoor :'-( Als alles op high detail stond en er schaduwen op het scherm kwamen kreeg ik haperingen (misschien ook niet zo gek als je ziet wat er op het scherm gepoept wordt :9). Dat was bij de mutliplayer demo iig. Maar eens even de Singleplayer game proberen. Hoor er goede verhalen over maar vond de mp demo echt crap :9
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mensen,

    Een maat van me heeft hem ook en ik vind hem echt te gek gewoon :) . Af en toe heb ik het gevoel dat ik een melee combo doe, hebben jullie dat ook wel eens gedaan?
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    De SP is egt uber, geloof me mensen:cool:

    Hieronder het verhaal van de SP in vogelvlucht en zo goed mogelijk voor de liefhebbers.

    Het verhaal gaat als volgt, je bent een soldaat in dienst van FEAR. Je hebt super reflexen en wordt op onderzoek gestuurd om een gast genaamd Ferrel te zoeken. Deze gast vind het leuk om mensen hun bloed te drinken. Dan kom je daar aan en is er een of ander meisje, dit meisje is heel erg gevaarlijk, maar schijnt bang voor jou te zijn. Je gaat achter Ferrel aan en helpt hier en daar wat soms ondankbare mensen. Dan kom je er achter dat het meisje een prototype is van een soort super mens dat ze ooit wilden maken en dat Ferrel een zoon van haar is net als jij! Het lijk van het meisje, jou moeder ligt in een soort kluis en is daar dood gegaan en in een geest veranderd. Deze geest wordt vrijgelaten door een domme gast en dan is het meisje als het ware getransformeert in haar echte vorm, jou moeder. Je moet die geest killen nadat je Ferrel al eerder gekillt hebt die alles uit legde. De geest kill je door en generator in de kluis van het laboratorim op te blazen. Nadat je dit hebt gedaan is er een mega explosie (vette effecten) en wordt jij levend gevonden door je teamleden en vlieg je weg in een helicopter, aan het einde zie je alleen de geest van je moeder ook de helicopter in komen... Credits. Na de credits hoor je een kort telefoongesprek over hoe iemand anders ook een prototype heeft gemaakt ofzo, dit duidt volgens sommige op FEAR 2 omdat het verhaal dus praktisch opnieuw begint. Dit was het verhaal ongeveer in vogelvlucht, maar geloof me het is echt heeeeeeeel erg vet!!!!_O_
     
  6. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 7800GTX en had de zelfde problemen, maar Blackhawk EM kwam met de tip om het eerste stukje op min. te spelen en daarna alle instellingen op max. Dit werkt prima (het ligt blijkbaar aan het spel). Het ziet er goed uit allemaal en het loopt prima. Ik vind het alleen wel jammer dat de body's en bloed snel verdwijnen, soms zelfs waar je bijstaat. Als je na een shootout de plek meteen verlaat, heb je er geen last van. Ook vind ik het jammer dat je geen voetsporen ziet als je door een plas bloed bent gelopen, maar dit zijn kleine details.

    EDIT: Ik zie net dat je de problemen had bij de MP, dat heb ik nog niet geprobeert en je kunt er ook niet het eerste stuk van spelen. Wel heb ik gemerkt dat die test wat je kunt doen, beter loopt als je het spel een stuk gespeeld hebt. Of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet.

    Maar wel lekker :9 ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan:9
     
  8. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moeder?? lijkt me een beetje raar als ze sinds haar 8ste in die high tech container zit.... Tis ook Fettel trouwens :p. Maar nou neuk ik mieren ;). Ze is dus niet getransformeerd maar gewoon ouder geworden sinds dat ze erin gedumpt was. Verder wel vet einde natuurlijk!

    Het einde vond ik wel vet qua effecten, maar qua verhaal echt crap...
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem net even zitten spelen (werkt enkel met enkel screen, maar dat geeft niet (ben wel eens benieuwd hoe een game speeld met dual screen, wanneer een game dat support (weet niet welke)).
    Best vermakelijk, met koptelefoon is de beleving veel beter dan uit de pc speakers.
    Vind het alleen nog niet duidelijk wanneer het beeld vervaagd en je in slow-mo wat enemy's in een hoopje as ziet veranderen. Uiteindelijk kwam ik bij die vrouw, die je eerder in de game zag, maar snapte niet goed wat je moest doen. Dood proberen te maken of vluchten. Was beetje met beiden bezig, maar leek op een gegeven moment in een soort van vuurzee te zitten en toen legde ik het loodje.
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon neerknallen die shit!!
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent dan beter af met een 6800ultra want tussen de 6800ultra en 7800gtx verschilt kwa prestaties bijna niets maar kwa prijsverschil wel hoor:cool:
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik moet eerlijk toegeven dat die Meisje Crap eng as hell was... serieus en op het einde dan... Oeh.. :+
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt deze game nog op de 360?

    Bij de E3 werdt min of meer gezegd dat hij op de 360 zou komen. Nu hoor je daar echter niks meer over.

    Ik denk dat deze game zich uitstekend leend voor de 360, net zoals HL 2. Hoe denken jullie erover?
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut :) Ik kan hem namelijk niet spelen op m'n pc, dat gaat echt niet meer werken. En ik ga niet elk half jaar m'n pc upgraden, dus ik heb alles op de Xbox en als ik het geld heb over een tijdje op de Xbox 360 gericht. Ik lees ook bijna geen pc-bladen meer, daar word ik alleen maar jaloers van :p Dus ik hoop dat er zoveel mogelijk ook naar de 360 komt...
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Grapjas. De 7800GTX is ongelooflijk veel sneller. Je bedoelt zeker 6800Ultra in SLI ;)
     
  16. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al een tijdje deze game aan het spelen ,maar wat zijn jullie
    gemiddelde fps?
    Bij mij draait die zo'n 63 fps met alles op max (behalve schaduw) 1280x1024 en 4x AA.
    Spec. 3.0 gig 1024 geheugen en een Ati x800xt
    Af en toe hapert die als ik iemand dood schiet.
    Wat is verstandig om dan uit te zetten?
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je AA uitzet of op 2x AA zet zal het al een stuk beter gaan denk ik.
    AA is behoorlijk zwaar voor de GPU.
     
  18. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo raar ,want hoe verder ik in het spel ben hoe vloeiender alles gaat:confused:
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs met 1GB geheugen neemt dit spel geen genoegen. Als je echt van de haperingen af wilt, dan is 2GB aan te raden. Met 1GB geheugen wordt het virtuele geheugen aangesproken, dus de harde schijf. Die zorgt voor de haperingen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij mij moet ie altijd even "opwarmen" Na verloop van tijd gaat de game steeds soepeler lopen.
     

Deel Deze Pagina