Nope dit is nooit gezegt, het heeft alleen op een zeer vage lijst gestaan. De makers wisten er ook niks van, en het word ook nog sterk ontkend in de filmpjes 'pc only title'...dit zegt natuurlijk niks over de toekomst, maar wel genoeg dat deze voorlopig nog niet op een console zal verschijnen.
Heb 'm net uitgespeeld en jezus, dat einde... & waarom kan ik die kamer niet verlaten bij Paxton Fettel Hij is mijn vriend!
*offtopic* Weesiej, ik heb dus echt een uur strak gelegen om je sig! *ontopic* hele vette game, hij zou zich idd goed lenen voor de xbox, maar volgens mij staat dit niet up het menu voor de xbox.. hoop het wel
Whehe, ik als echte console gamer hoopte ook dat deze ooit naar de X360 zou komen....mocht ie dat nog doen dan haal ik hem daar ook ongetwijfeld voor (lekker gamen in HD ) Maarrrr eigenlijk was ik al zo weg van deze shooter, dat ik een maat van mij vandaag vroeg hem eens mee te nemen om te kijken of ie zou draaien op mijn "simpele" notebook....en dat doet ie dus nog ook, en best goed eigenlijk ! Blijkt die notebook van mij toch niet zo "simpel" te zijn qua specs als dat ik dacht (ben op dat gebied namelijk een leek, daarom game ik nogmaal gesproken ook nooit op de PC ) Dus dan is het optelsommetje voor mij als volgt : notebook + muis + dikke LCD TV als monitor + de game F.E.A.R. = een hele vette game ervaring ! Ow en btw : F.E.A.R. is retegaaf, dus dan weten jullie wat ik vannacht ga doen
daimn ik heb um ff gespeeld bij een vriend en zo vet!! jammer dat ik een kut pc heb!, maar heel mischien dat die een keer op de xbox 360 komt
hint... schrijf je in voor Sherlocks Mension en laat je verassen.. ik heb fear ook gekocht... echt een brute game, lekker eng savonds in je eentje.. maar nu ga ik naar de rij voor de rai... PU
Ik heb deze game geleend van een vriend en ben er vanmiddag mee begonnen. Na 10 minuten schrok ik me al rot, vooral met het geluid hard. Ik ga er morgen weer mee verder, overdag is het minder eng.
Ik heb de game gisteren uitgespeeld. Wat me wel opviel is dat hoe verder je komt, hoe minder eng het was. En de levels leken best veel op elkaar. Maar verder waren de schietpartijen supervet, mooie geluiden, overal puin en stof en coole slow-motion kills. Spoiler De grote explosie op het einde was zeker wel vet gemaakt. Ik dacht dat ik iets fouts deed, omdat ik me niet meer kon bewegen. De auto's vlogen vlak over je heen en de explosie kwam steeds dichterbij, maar gelukkig heeft hij het overleefd. Ik las in de XBM dat Monolith werkt aan het vervolg op FEAR voor de pc en diverse next-gen consoles. Maar de game wordt niet onder dezelfde naam uitgebracht omdat de rechten op de naam FEAR bij uitgever Vivendi liggen...
Yes , ik heb nu eindelijk een goede video kaart . Ik heb de Ati radeon 1600 Pro . Even kijken of hij nu wel goed werkt met F.E.A.R . Edit : Yes , ik kan hem nu op high settings spelen en wat een gaaf spel zeg . Had ik niet verwacht , dat hij zo goed was . Ondertussen wel al op easy uitgespeeld .
Ik krijg alleen nog een paar fouten in het spel , zie deze Foto's . Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ? Of moet ik de update downloaden ?
Misschien je videokaart updaten? Moest ik eerst ook (ATI Radeon 9800 Pro) en daarna werkte het spel prima.
Het ligt aan de videokaart drivers zoals phoenix zei... Of heb je een overclockte videokaart? Dan moet je hem wat lager zetten.
Ik heb de Ati Radeon x1600 Pro met de nieuwe Catalyst 6.4 Windows XP - Driver . Niets is overclocked .
Dan zit de koeler misschien niet goed vast op de kaart, kijk dat eens na (als de pc afstaat best). Er bestaat ook een kans dat je kaart kapot is. Heb je die fouten (artifacts genoemd) ook nog bij andere games?
Bij Soldier of Fortune II loopt alles prima . Kan het niet het spel zijn , wat messchien geupdate moet worden ? Edit : Ik heb de videokaart net nagekeken , en de koeler loopt gewoon goed . De videokaart is wel goed warm ,voelde ik .
De kans dat het aan het spel ligt is klein. Maar probeer eens een zwaarder spel (Half-Life 2, Doom 3, Oblivon, ...) want SoF2 is nu niet bepaald een sterk spel.
Als ik naar conflicten ga , dan krijg ik dit : Dat zal de oorzaak wel zijn ? Maar hoe los ik dit op ?
Je kan ook de instellingen van FEAR wta omlaag doen.....heb ik ook gedaan. WAT EEN VERDOMD VET SPEL dat moet ik wel ff zeggen. En je kunt vet leuek screens er mee maken: http://img183.imageshack.us/img183/9294/dacwtf20jc.jpg http://img183.imageshack.us/img183/9427/dacceilingnailed7vm.jpg http://img183.imageshack.us/img183/2157/dacblowjob5tj.jpg http://img486.imageshack.us/img486/7967/dacblowjob27ue.jpg En dat DAC geberue is me ouwe clan...ni op letten dus
Ok , ik ben ondertussen terug geweest met de video kaart naar de winkel ( My Com ). Wat bleek , er zat geen original koeler op en er waren 2 soorten koelpasta te zien . Ik zei dus dat ik het raar vond dat ik bij hun een video kaart koop van 150,- € en dan gewoon een 2de hands kaart krijg . Hun zeiden daarop dat ik het zelf had gedaan en het niet mogelijk was om een nieuwe kaart te krijgen . Ze boden me wel aan om de kaart schoon te maken en te testen . Dat heb ik dus dan maar laten doen . Dus mensen ,let op . Als je iets bij My Com koopt , koop dan alleen dingen die nog ingesealt zijn . Ondertussen had ik een Ati Radeon 9800 XT in mijn PC gedaan , en deze draait Fear wel goed . Wel heb ik de omega driver geinstal . Wat blijk , de omega driver draait beter als de Ati Catalyst . Ik kan Fear dus draaien op high met een Ati 9800 XT !!!