1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou mocht je de demo filmpjes gezien hebben dan is je eerste vraag of ie beter word mischien beantwoord,al moet ik wel zeggen dat het woord 'beter' hier niet echt van toepassing is omdat het simpel weg je smaak is of niet snap je?!.

    Het 2de over dat je een monsterpc moet hebben om uhm te draaien ligt d'r net aan wat jij onder een monster pc (2Ghz) verstaat. Als je Half Life 2 kan draaien of Doom 3 dan moet denk ik dat je voor F.E.A.R niets nieuws hoeft aan te schaffen en anders mischien een upgrade van een nieuwe videocard.

    Je 3de vraag lijkt me nog al duidelijk he,en had je ook gewoon kunnen lezen op de eerste pagina. ;)
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ok :9 Maargoed, nu heb k die trailer gezien, en ja; het ziet er verdomd goed uit. Alleen lijkt me dit niet zo'n leuke shooters. Ach, eerst maar s een demo'tje ofzo spelen en reviews lezen en dan een definitief oordeel :)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Update!
    Lees HIER wat Gamespot (als 1 van de eerste met Hands-On) vind van de shooter F.E.A.R!


    _0/
     
  4. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dit wordt fokking nice gek! Hopen dat ik het nog wel kan spelen met mn 6800GT en AMD64 3000+.. 9):+
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal vast wel:9
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit hier met een AMD 64 3200+ op 2500 MHz met een gig geheugen en een 9800 Pro :9

    FF een nieuw videokaartje kopen dus :p
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach een pentium 4 2ghz + een videokaart van deze tijd is voldoende hoor. ;)

    Het valt me op dat iedereen gelijk begint over een nieuwe videokaart kopen,ik met mijn Gforce 4 440mx draai (wel op p4 2.4Ghz) nog steeds alles,kan mischien wel niet bijv. Half Life 2 op de hoogste stand (kwa grfx) spelen maar hij kan het nog behoorlijk goed aan hoor. :)

    Maar denk wel dat ik zo ie zo me videogeheugen wel wat moet opvoeren, want 64mb is niet echt geweldig meer ghehe.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor de mensen die ze nog niet hadden gezien, wat nieuwe screenshots (gamespot)

    >>>DEZE SCREENSHOTS ZIJN VERHUIST NAAR DE EERSTE PAGINA<<<
    (dit omdat het laden van deze pagina anders veelste lang duurde door alle screenshots)

    Zoals je ziet is dit nog steeds van een vroege versie, maar goed de effecten zien d'r al aardig uit. _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  9. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat Monolith nu eindelijk een commerciele klapper in handen heeft, ze verdienen het ook eens een keer! Ze hebben al aardig wat vette shooters gemaakt maar geen enkele van hen was een commercieel succes, ook al was de pers wél enthousiast. Het ziet er iig erg veelbelovend uit!
     
  10. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik geen nieuwe PC's meer ga kopen hoop ik toch echt dat ie naar de XBox komt (liefst XBox 1).
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Xbox 1 kan je vergeten want het spel gaat 7 Juni uitgegeven worden in de VS op de pc.
    Op de Xbox 2 zou kunnen, en d'r waren plannen over dat was al bekend op de E3 van vorig jaar alleen toen hadden ze het nog over de eerste Xbox. Alleen aangezien eind dit jaar al de Xbox 2 voor de deur staat zal dat niet meer gebeuren omdat dit spel ook veel meer tot z'n recht komt als hij alle grafische snufjes ook echt kan laten zien zoals ze bedoelt zijn.
    Maar goed ze (de makers) hebben gezegt dat een poort naar de Xbox (ik denk op Xbox 2) daar niet veel nodig voor is, oftewel hij zal wel komen. :p
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk maar het is een spel wat je gewoon op pc moet hebben:D
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er zkr goed uit :)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja, Der komen goeie tijden aan. Eerst Half-Life 2 en dan komt F.E.A.R. er ook nog is aan. Owja en Stalker niet te vergeten :9
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En wederom weer nieuwe screens, en dit keer ook niet te weinig!
    Het was even onduidelijk of d'r nou wel of niet een online gedeelte in zou komen, maar het is nu duidelijk F.E.A.R gaat online! :)

    Hier kan je de Gamespot stream Video zien van hoe het d'r online aan toe gaat, echt de moeite waard om te bekijken. :9

    Hieronder een paar screens van dat online gedeelte. (het ziet d'r nog niet zo indrukwekend uit als de single player gedeelte, maar dat komt vast goed in de uiteindelijke versie.)

    [​IMG]
    Het begin scherm.
    [​IMG]
    Een aantal wapens.
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    En nu weer terug naar de Single Player stand. (Nog steeds van de test versie, dus in de uit eindelijke versie zal het 1 en ander opgepoetst worden en ontbreekt het schaduw effect natuurlijk niet)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is er eigenlijk al een demo van deze game? Ik weet niet precies wat ik moet denken namelijk van F.E.A.R.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    D'r is wel een demo zoals je mischien al op de screens hebt kunnen zien, maar die is tot nu toe alleen voor games sites/bladen en daar valt moeilijk aan te komen, of d'r moet d'r 1 online worden gezet. Maar die ben ik nog niet tegen gekomen, maar deze zal ook niet eerdere op de markt verschijnen (bij een tijdschrift/ website download) dan na het verschijnen van het spel in Europa dus na 7juni (kijk naar Half Life2/Halo 2, Doom 3 enz), nog even geduld dus. ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  18. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat meisje uit dat filmpje. Lijkt wel of de makers naar de film The Grudge hebben gekeken. Heeft het wel ontzettend veel van weg. Zeker vet.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    w00t vers van de pers nieuwe screens!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zien we daar niet het lieftallige kleine meisje uit de trailer??! *)
    [​IMG]

    Voor de rest is d'r nog geen nieuwe informatie vrijgegeven, maar damn wat ziet dit d'r mooi uit he ;)

    ~Update~
    Voor de mensen die het nog niet wisten is d'r sinds een paar dagen ook de officele Trailer te zien, je kan hem downloaden via Gamespot daar kan je ook terecht voor de overgebleven screens en de streams van andere filmpjes.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  20. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat meisje niet:mad:....waar dan???
     

Deel Deze Pagina