1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man!

2. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog een link naar de E3 2004 video? Voor Windows Media Player, wel dat filmpje waarin je ook dat stukje ziet dat hij in de lift gaat en met die kamer vol bloed en alles.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Die staat op de eerste pagina. ;) en is downloadble..

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik de eerste pagina heb gelezen, herriner ik mij dat ie in die PC Gameplay editie zat. Daarom kon ik 'm al niet meer terug vinden :)

5. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf die video vet gaaf vinden:D

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Issie ook:)

Dat stukje in die lift, dat het licht uitvalt en dat HET meisje in de lift staat!!!! Daar ga ik een avatar van maken :D

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Laat ik deze topic maar weer eens nieuw leven inblazen, met wat nieuwe screens. Het is een beetje stil rondom F.E.A.R. maar goed, hopelijk komen er over een tijdje (of op de E-:cool: weer een paar leuke filmpjes uit. *)

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    strakke screens man:D

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    thanks, ja was weer even zoeken naar nieuwe want op gamespot zijn d'r al een tijdje geen nieuwe meer te vinden, dus ging ik maar even opzoekt. :)

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Zie daar op het 3de plaatje het, yo man get off my dick, mannetje? :p

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha :D en ik denk dat ie 'Swa' heet. Maar die gast helpt je wel in F.e.a.r., dat komt ook voor in 1 van die filmpjes volgens mij.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nieuwe Screens + Gameplay filmpjes

Eindelijk na dat het geweld van de Xbox 360 zouden we F.e.a.r. bijna vergeten, maar gelukkig kwam vandaag IGN met nieuwe screens en 2 filmpjes.

Intervieuw en een erg vette Trailer check it:
    http://media.pc.ign.com/media/681/681912/vids_1.html

Gewoon op klikken, en dan voor de streams "SEE IT IN ACTION"

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie Game. Maar hoe lang is deze nu wel niet in ontwikkeling?

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Een paar jaar (2/3jaar) maar das heel normaal in de games industrie hoor, gemiddeld doen ze er zo lang over. Vorig jaar werd op de E3 het eerste bekend gemaakt, maar voor die tijd waren ze er al lang mee bezig. :) Aankomende E3 is de game af, en word daar geshowed en hopelijk volgt dan snel de release ergens Juli/Aug denk ik.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn dat spel ziet er cool uit! Het komt mss ook naar de next gen consoles? en niet alleen pc? Want ik wil deze game ook spelen en ik speel niet zo bepaald op pc.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het schijnt dat F.e.a.r. ook uitkomt op de Xbox 360, maar hier is niks officieel van bevestigd dus ik zou er dan ook maar niet teveel vanuit gaan. Omdat de makers nog in geen enkel interview de 2 woorden 'next gen' hebben laten vallen, maar mischien horen we dat wel op de aankomende E3. We shall see... :)

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Update:

Ik heb hier de multi player BETA/Demo versie van F.E.A.R. voor de liefhebbers. Mocht je die graag willen dan moet je maar even een Pb'tje sturen. Je moet wel in het bezit zijn van een aardig snelle pc [vooral videokaart is belangrijk, op mijn Gforce 440mx doet ie het niet, oftewel een nieuwere kaart als dat] en in het bezit van een torrent download programma zijn. Ik stuur je dan de link waar je uhm kan downloaden.

Daarnaast is er het 1 en ander bekend over de release datum, erg jammer dat de 7 juli die eigelijk gepland stond niet gehaald gaat worden, en is dus F.E.A.R. verplaatst naar 1 Augustes. Maar goed om de pijn te verzachten dan nog maar een paar screens. ;)

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Mischien hadden sommigen van jullie het al gezien, aan de banners op Gamespot.com, IGN en andere sites dat het moment er eindelijk aankomt. De F.E.A.R. demo komt vrijdag uit op Gamespot en andere sites.

Uiteraard heb je daar een dikke pc voor nodig:

MINIMUM SYSTEM REQUIRED
    · Windows® XP or 2000 with latest service pack installed · DirectX® 9.0c (April Edition) (included) · Pentium® 4 1.7 GHz or equivalent processor · 512 MB of RAM · 64 MB GeForce™ 4 Ti or ATI® Radeon® 9600 or equivalent with hardware T&L and pixel shader support · 5.0 GB free Hard Drive Space for installation · 4x CD-ROM drive (for Director's Edition, this will have to be DVD-ROM) · 16-bit DirectX® 9.0 compliant sound card with support for EAX™ 2.0 · Internet Connection Required · Mouse · Keyboard

AANGERADEN HARDWARE
    ·Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent processor ·1 GB RAM ·A 256 MB Radeon® 9800 Pro or equivalent DirectX® 9 compliant video car with hardware T&L and pixel shader 2.0 support

SUPPORTED CHIPSETS
    Nvidia GeForce™ 4Ti, GeForce™ FX 5900, FX 5900 Ultra, 6800, 6800 GT, 6800 Ultra ATI® Radeon® 9600, 9600 Pro, 9600 XT, 9700, 9700 Pro, 9800 Pro, x700 XT, x800 XT, x850 XT

Friday sees F.E.A.R. demo
    Single-player sample of the PC shooter will be downloadable on GameSpot DLX at the end of the week.

Deze aankondiging zal vele niet ontgaan zijn want F.E.A.R. is uit eindelijk toch 1 van de games waar de meeste verwachtingen naar uitgaan, ook is er een Nederlandse site van F.E.A.R. www.fearcentral.tk en is de officieele site ook geupdate. http://learn.whatisfear.com/

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat mijn broer dit game koopt(hij heeft namelijk een dikke pc), dan kan ik ook lekker spelen :):) ... in het donker ;)

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een vette game, vrijdag die demo halen, en dan zie ik wel verder.

Deel Deze Pagina