1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

  1. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb nu hier 512 mb ram inzitten, miss toch wat bijhalen:{
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo zal wel niet meer op mijn pc kunnen draaien, maar het spel wordt erg vet, mooier dan Doom 3
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man hoe bedoel je HYPE???? ik wil die demo net downloaden, ben ik bezig duurt het zo lang dat ik net zo goed kan wachten tot dat die game in de winkel ligt. Dan maar een paar dagen wachten tot dat hij op een andere site komt te staan. Want ik moet die Game spelen }:]
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    HYPE?? sorrie dude maar deze game is zeker geen hype, alles is al laten zien, geen roddels over grapix die ze niet kunnen waar maken. ;) Die demo is moeilijk te downloaden op dit moment omdat iedereen hem natuurlijk graag wil hebben, en de snelheid is daarom zo laag, hij is op verschillende andere grote sites ook te downloaden. :) Dus dat kan je ook even proberen...

    http://www.vugames.com/file_list.do?gamePlatformId=1833

    probeer deze maar of die sneller gaat.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ze gaan die ''hype'' zeker waar maken, als je dat filmpje zag van 15minuten. Jezus echt zo vet, maar ja ik wacht wel even, geen zin om zo lang te gaan moeten wachten op een demotje.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kan ik helemaal inkomen ja, bij mij gaat ie nu ook maar met een snelheidje van 10kb *zucht en moet dus 36 uur wachten :mad: hopelijk is het de moeite waard.
     
  7. ULTI_MASTER

    ULTI_MASTER Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    ik download hem nu van filefront met +- 110 kb/s en dat duurt 2 uur.
    heeft niemand hier een snellere link?
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    110kb damn jij hebt het goed, :D en het is wel 646mb dus tja ik weet niet hoe snel jij het wil hebben. Maar denk niet dat er snellere links te vinden zijn, omdat iedereen tegelijk die demo aan het downloaden is.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben hem hier tegen een constante 355 kb/s aan het downloaden :D _0/. Nog een half uurtje :+.
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jep die demo wordt zeker veel gedownload, keek uurtje geleden en was al 5000 keer gedownload :eek: ben hem nu aan het downloaden met 100kb/s _O_ _O_
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    idd ja maar hij is ook groots aangekondigt op alle gamesites door die reclames met aftikkende klok erop, heb hem nu gecanceled op Gamespot want het duurde me toch even te lang nu heb ik hem via een torrent site, en dat gaat een stuk sneller kan ik je zeggen. :D
     
  12. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt mij zo vet! Ik krijg volgende m'n nieuwe pc die dit spel makkelijk aankan en waarschijnlijk ga ik Fear wel kopen. Maar ik wacht nog ff omdat er zoveel gave spellen zijn op de pc die nog moet spelen zoals halflife 2, counterstrike, farcry (ik stap nu namelijk over van de xbox naar pc). De grapichs zien er in elk geval super uit en de gameplay lijkt mij ook vet. Ik vind vooral het heel gaaf dat je allemaal dingen kan kapot schieten...

    Heeft dit spel trouwens ook een multiplayer? Zo ja, met hoeveel mensen kan je het online spelen?

    Heb ik goed begrepen dat dit spel trouwens al uit is?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel heeft MP maar stelt niet veel voor
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En hoe weet jij dat dan? want aangezien er alleen maar een multi player beta versie was, die half af was. Maar er zijn zelfs nu al communitys opgericht voor die multi player gedeeltes dus zo slecht zal het niet zijn. ;) En door Gamespot en andere sites werd de multi player anders heel goed ontvangen dus tja...weet niet wie ik nou moet geloven ;)

    Het spel komt uit in de herfst, oftewel ergens in oktober...
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is ZO G R U W E L I J K vet jongen. Ik kreeg echt serieus in dat begin van die demo als je die ondergrondse gang doormoet, de kriebels :p zo scary als je door die gang loopt en dat stemmetje hoort, ik keek achter me, niks, voor me, zag dat meisje 8) jezus ik schrok me kapot, Super snel weg uit die gang om me heen schietend hopend dat lompe wijfie te raken :p . Ook die shoot outs, die kogel gaten, zo vet. Ook die slowmotion is zo vet dat je die kogels gewoon ziet gaan. Deze game is zo vet staat nu echt bovenaan mijn most wanted lijstje O-) 11oktober _O_
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig, ik heb net 1 minuut geleden een filmpje gezien op ign.com van wat jij net beschreef. Echt heel mooi hoe opeens zo'n rat voorbij je liep. Als ik spel in het donker speel zal ik me echt een paar keer doodschrikken...
    11 oktober?! Komt goed uit, 12 oktober ben ik namelijk jarig, kan ik hem voor m'n verjaardag vragen!
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik zeker doen als ik jou was _O_
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toevallig ik heb vandeweek ook net een nieuwe pc gekregen en ben ook overgestapt van xbox naar pc. Heb nu alleen nog battlefield2 maar ga morgen ook halflife2 halen *)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De demo is door iedereen bijna positief ontvangen, ik kan hem alleen zelf jammer genoeg nog niet spelen. Maar daar komt binnenkort verandering in heb nu nog een gare G-Force 440mx, en moet alleen dus een nieuwe kaart dat gaat wel goedkomen. Maar leuk dat iedereen zo positief over de demo is, want dan zal het met het echte spel ook wel goed komen. :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Na de demo te hebben gespeeld wil ik deze game echt hebben. Wat een sfeer! De gameplay is trouwens ook verrassend leuk imo.

    Alleen is mn videokaart, een Radeon 9600 Pro, nou niet echt geschikt om van deze game volledig te genieten, maar het ziet er allemaal nog steeds heerlijk uit.
     

Deel Deze Pagina