Ik heb uhm ook gedownload, maar bij mij start ie geen eens op, word gelijk doorgezonden naar de F.E.A.R. website van Sierra. Maar goed mijn kaart daar ligt het dus aan want dat stond ook in de readme file dat als je kaart het niet ondersteund je het spel ook niet kan doen enzo. En tja dit spel vraagt echt een sterke pc, maar Doom3 ook en daar is het niet echt aan af te zien (in vergelijking met bijv. Half Life 2), F.E.A.R. wel.
Ben ik even blij dat ik net een nieuwe gekregen heb Wel jammer dat je deze game nog niet kan spelen, maar heb je tenminste iets om naar uit te kijken he
ooow deze demo is echt zoo scary!!.. loop je zo deur uit.. kijk je over de railing naar beneden.. je ziet een onderliggend platform.. kijk je voor je.. zie je een trap.. je loopt naar de trap.. Ga je de trap af.. staat opeens fucking de scary meisje voor je.. whaaat!! ik schrok me echt dood!!
W00t deze demo is te eng idd . Dat ja dat meisje ziet lopen maar niet ziet. En dan achter mij maar dat je net die schaduw ziet
k ben nog bezig de demo te downloaden.. maar met 16.4 kb/sec gemiddeld, schiet 't niet erg op. Ik spreek jullie over 9 uur en 42 min, dan heb k em eindelijk.
dude je hoeft helemaal niet zolang te wachten, op de Fear site die ik pas heb gemaakt staan alle links naar verschillende download sites, Gamespot is heel langzaam. Voor de mensen die hem nog niet hebben Vooral Fileshack gaat snel, althans bij mij ging ie heel snel.
ik ben al via een ander bezig ja.. gamespot ging idd zo snel als dikke stroop. Nu met 60 kb per sec., toch al een verbetering Dankje btw dat je nog ff de links erbij zet, handig voor diegene die 't spel nog moeten hebbn. NIET DOWNLOADEN VIA GAMESPOT PLEASE, VOOR JE EIGEN BESTWIL.
Oktober, de preciese datum in oktober is er niet. En aangezien dit spel ook al meerdere malen is uitgesteld tja moeten we maar niet teveel verwachten van die datums. Al ziet de demo er wel heel erg cool uit en is de game ook al in een ver stadium. Trouwens even voor de mensen die net als mij de demo niet kunnen spelen is er op Gamespot een filmpje waar je kan zien wat we missen tja dat klinkt wel zielig maar ja dat is maar niet anders. KLIK En daar moet je dan kiezen voor E3 2005 Gamespot Live stage demo dat is als het goed is hetzelfde als de demo die iedereen nu kan downloaden, en kan je het hele level zien.
Heb hem net even gespeeld, maar ergens op de helft loopt ie vast. De oorzaak van de fout zou liggen aan het bestand Bink32.dll Ondanks die fout, ziet het er wel ontzettend gaaf uit hoor!! Erg gave sfeer . Een tijdje terug hadden ze bij Firingsquad een review van de beta versie geplaatst. Toen schrok ik een beetje van de resultaten die werden behaald, zelf met de meest high-end videokaarten die er zijn. Maar ik denk dat het aan het beta stadium moet hebben gelegen waar de game zich toen in bevond. Want ik hoor van verschillende mensen dat ie prima loopt, ook op de kaarten die niet zo best uit de verf sprongen. Ik ga hem zeker halen in oktober! Aaah de slow-motion optie... moet meteen weer aan Max Payne denken
Ja maar op mijn G-Force 440mx kaartje start ie niet op hoor ghehe Had eerst ook die multi player beta maar ook die kon ie niet aan, word gewoon echt tijd voor een nieuwe kaart en geheugen uitbreiding want zit nu nog op een 256mb RAM en voor Fear word 1gig RAM aangeraden, dus tja moet gewoon even upgraden. Die vastloper bij jou zou ik niet weten waar dat aan ligt, Bink is wel een video bestand, die vaak gebruikt word voor tussenfilmpjes. In de multi player mode heb je zelfs een gehele optie waar het om 'Slow Motion Mode' gaat oftewel, wie de vetste combo's kan gebruiken, om je tegenstanderd afteslachten. Altijd leuk om te weten.
Nu ik de demo opnieuw heb geinstalleerd, doet het wel goed?! Nu heb ik alleen geen surround geluid meer Klinkt goed! slow motion in multiplayer
Lijkt me echt zo vet. Ik vroeg me alleen af of er ook co-op in de game gaat komen. Lijkt me erg vet als je dit me ze tweeen kan doen.
Co-op is er niet, want in het filmpje word gezegt dat ze willen focussen op de single player mode. Je kan 16 spelers tegen elkaar. En die Slow Motion Mode is een Death Match mode, waar je moet vechten om die Slow Motion te krijgen, en als je die 1maal hebt kan je alle andere gasten in het level afmaken. Daar word alles verteld door de producer van F.E.A.R.
de demo om half 1 's nachts met alle lampen uit en zelf al enigzins vermoeid spelen is echt eng. Iig, je schrikt je helemaal kapot en vooral omdat je zelf niet meer bent overtuigd van je eigen kunnen door die vermoeidheid Ik heb echt zoooooooooo'n zin aan de volledige versie die ik, ondanks dat mn comp 't niet op 't allerhoogst aankan, helemaal stuk spelen 's avonds. Dat mn comp 't niet helemaal lkkr draait (iig, op de hogere standen) is jammer want zo mis je toch altijd wat van de sfeer. Overdag heb je er niets aan..
Ik had de demo ff gespeeld maar heb hem uitgezet ik ben nooit zo'n bikkel met enge films enzo DOODENG!! deed me aan gothica denken..... als je net afdaald in die metro of zo? zie je zo'n kinder schim voorbij rennen nou toen heb ik hem afgezet had overal kippevel LOL