1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Excess-Denied, Echt dikke props voor deze thread. Shitloads aan info en visuals! _O_

    Ben nu de demo aan het downen. Ben heel beniewd wat dit allemaal te bieden heeft. Zit er iig heel tof uit.

    Keep up the good work! (y)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Bangt ook nog na...
     
  3. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo'n typisch film-schrik-moment. Maar omdat je bovenop je scherm zit, bij wijze van, komt de klap nog harder aan.

    Brrr.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja....Kwas net zo geconcentreed bezig en dan in 1 keer op een moment waar ik het totaal niet had verwacht kom dat mens tevoorschijn :eek:
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe had het zojuist ook. Alleen beetje jammeer dat dit tering ding alleen kan draaien als ik alles tering laag zet.

    Dus qua graphics heb ik niet veel meegekregen. Want als ik dat doe gaat alles nog trager dan die ´bullet/time´die erop zit. :mad:

    Iedereen zal het in slomotion zien en dus ook traag bewegen.




    //edit: Oke qua videokaart heb ik dit apparaat

    [​IMG]

    Icm P4 met 3,0 Ghz en 512 RAM

    Iemand tips voor evt. upgrades? :eek:

    //edit2 @ Excess-Denied; Ik heb net even op je site van F.E.A.R. gekeken en ik zag daar in de FAQ dat de bovenstaande kaart er niet bij stond. Ik kan echter wel spelen, maar dus niet soepel. Nieuwe videokaart dan maar?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hehe, je processor is snel genoeg.

    512mb ram erbij zou je pc geen kwaad doen.
    En ook een nieuwe videokaart, want dit is niet echt heel erg geweldig.

    Een 6600GT AGP zou het moeten doen :)

    Totaalkosten: ongeveer €220,-
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    K. Thanks

    (K)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb er 1 en ik speel op een resolutie van 1024*768 met AF en AA af en Texture Resotion op medium. Voor de rest staat alles op high :).

    Alleen vind ik dat deze game er tegenover andere games zeer veel karteltjes heeft voor een resolutie van 1024*768 :mad:.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook de 6600GT zie ik niet in de lijst staan van 'ondersteunde videokaarten'. Maar het loopt bij jou wel allemaal mooi en soepel dus?

    Dan koop ik namelijk misschien zo'n kaart.
     
  10. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 6800LE.. en hij werkt prima. Alles loopt soepel en ziet er tegelijkertijd strak uit. Ik kan em nog hoger zetten maar dan verneuQ je de gameplay. Heb gehoord dat de 6800LE tegenwoordig zo'n 129 euri kost, dus als je niet meteen een emmer leeg wil gooien :+ is dat een goede keuze.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jij ook thanks! :cool:
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem inmiddels ook gespeeld, maar ik heb er gemengde gevoelens over. Het ziet er mooi uit, maar ik vind het absoluut niet mooier dan een Half Life 2 of Far Cry. Ook vind ik het nou niet echt scary. Toen ik de demo voor de eerste keer speelde, ben ik geen een keer geschrokken. Ik vind dat Doom 3 wat dat betreft een betere sfeer heeft. Deze game is echt scary en ik ben me echt behoorlijk wat keren het lazerus geschrokken. Ik vind de game nou niet echt scary. Wat wel leuk is en mooi gedaan is, is het slomo gedeelte. Je schiet de vijanden dan helemaal aan stront en het ziet er gaaf uit, maar ik vraag me af of dat op de lange duur niet gaat vervelen.
    Ik kijk eigenlijk meer uit naar STALKER, als die ooit nog uit komt.
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De spanning bouwt zich ook op in het spel lijkt mij, daarom is een demo niet volledig om daar een oordeel over te geven. Ik ben ook niet geschrokken in het spel en inderdaad, bij Doom3 deed ik het wel in m'n broek. :+
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is idd zo. Een demo is natuurlijk niet representatief voor het volledige spel. Maar het geeft natuurlijk wel een indruk.

    Doom 3 was idd erg goed voor de wasmiddelfabrikanten. ;)
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics lijken idd wel een beetje op die van Half life 2, maar ik weet niet wat voor een pc jij hebt, maar ik kan F.E.A.R niet helemaal op zijn max spelen en Half life2 daarintegen wel. Het grote verschil in de spellen is dat bij F.E.A.R veel kapot geschoten kan worden, en de shootouts mooier zijn. Kijk maar is als je net iedereen hebt afgeschoten, al die rook om je heen, het bloed van je tegenstanders, en de enorme kogelgaten in de muren, dat vind ik toch echt wel tof aan dit spel.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een AMD 64 3500+ en een Radeon X800PRO vivo @ XT PE en 1 GB Kingston HyperX. Alles staat op max, alleen AA en AF staan uit, en hij draait goed. Maar zoals ik al heb gezegd, je vijanden in slow-motion afknallen is tof, maar ik weet niet of dat gedurende het hele spel leuk blijft. Het enigste wat echt mooi is aan FEAR, zijn de vonken en de effecten van de afgevuurde kogels in slow-motion.

    Ik denk dat Half Life 2 een betere engine heeft, want Half Life 2 is op heel veel pc's goed speelbaar, niet altijd op high, maar wel speelbaar.
     
  17. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo net gedownload en gespeeld.
    Ook al liep 'ie niet echt superlekker op mijn PC, toch vond ik het een erg listige demo!
    Vooral toen er één of andere kerel op me af kwam stappen die vervolgens 'in rook' (of zoiets) opging deed ik een hele goede imitatie van een angsthaas.
    Misschien gaat F.E.A.R. alle beloftes invullen die Duf Doom III niet heeft kunnen waarmaken? (laatstgenoemde vond ik ongeveer zo eng als een washandje)
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heej bedankt en sorrie voor de late reactie maar was er even een paar dagen ertussenuit! :) Ik heb dit spel echt vanaf het begin dat er info was al gevolgt, vandaar al die screens en info. Ben erg benieuwd hoe de uiteindelijke versie word, moet alleen wel eerst een niewe videokaart.

    En idd die ondersteunende lijst op die site klopt niet echt nee, weet niet waar die info ook alweer vandaan kwam. Maargoed moet ik dus even updaten, bedankt voor de tip. :)
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Doom III, voornamelijk vanwege het arcade-gevoel, juist helemaal niet eng. Voor mij was het echt doelloos knallen terwijl F.E.A.R. daarentegen meer een tactische shooter met verassende elementen is.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd ik heb Doom 3 pas weer is gedaan, ik vind dat spel echt niks. Het omwisselen tussen zaklamp en je gun in de soms "te" donkere locaties vind ik ook niet werken. Maar F.E.A.R. is ook meer iets tussen Horror en Thriller in, en wat ik heb gezien van het spel in alle gameplay en tussenfilmpjes tot nu toe hebben ze het heel goed weten te mixen het geheel. Aangezien dit zich ook niet op Mars afspeelt, maar gewoon op de aarde. Daarbij komt nog dat de F.E.A.R. engine op alle vlakken de Doom 3 engine overtreft. Meer over de engine enzo hiero ..
     

Deel Deze Pagina