Daarbij komt het feit dat F.E.A.R. niet zo'n slap verhaal als Doom III bevat. Want o God wat is dat laagdrempelig.. en dat zegt wederom dat het in Doom III om de actie (arcade) gaat.
Doom 3 heeft wel een aantal schrik momenten. Maar als je het spel voor een tweede kéér gaat spelen, zijn die momenten ook bekend. Das jammer omdat Doom 3 het juist daarvan moet hebben. Het verhaal vind ik maar slap... Ik denk dat ze met F.E.A.R een goede setting hebben gemaakt. Een goed verhaal, met veel actie en een vleugje horror. Het tijdstip waarop je zo`n spel speelt, is ook heel erg van invloed op de sfeer! S`avonds, geen licht aan en het geluid lekker hard....
Ik ben zelf geen PC gamer dus zal deze game ook niet halen (duh ) Maar ik heb de demo vanmiddag bij een maat van me gecheckt, en ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk was....en dat terwijl ie bij hem niet eens voluit draaide omdattie daar de grafische kaart nog nie naar heeft In mijn ogen, wat ik ervan gezien heb in ieder geval, een zeer vette shooter !
Omdat ik sowieso een 360 in huis haal, denk ik dat ik em ook maar voor dat apparaat ga aanschaffen. Tenzij ik om de een of ander vage reden een hoop geld over hou, zodat ik ook mijn PC kan upgraden.
Uiteindelijk zal ie naar de 360 gaan. Maar dat kan nog wel even duren, de makers richten zich nu eerst op de Pc versie (net zoals dat met Doom 3, en Half Life 2 zo gegaan is). Dus je moet er wel rekening mee houden dat het dan nog wel een tijd kan duren, en dat het zeker geen launch titel gaat worden voor de 360. Maar goed ik upgrade me pc eerst en kijk of ie het dan goed (beter) doet op me pc, zoniet dan wacht ik ook op de 360 versie.
Cool ! Dit vind ik erg goed nieuws ! Dan kan ik als console gamer in de toekomst dus ook van deze shooter gaan genieten....zoals ik dat ook met Doom III heb kunnen doen op de Xbox, en binnekort ook kan met Resurrection of Evil Het maakt mij dan ook niet uit hoe lang ik moet wachten, want F.E.A.R. heeft zeker indruk gewekt bij me !
Ik heb net de demo gedownload, maar tijdens het spelen zie je heel veel muren, objecten en vloeren helemaal wit. Verder loopt het spel heel soepel... Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? Ik heb een AMD Athlon 64 3000+, 2 x 512 MB DDR geheugen, ATI RADEON 9800 Pro, Serial ATA 120 GB harde schijf.
Had een vriend waar ik het net aan het spelen was ook last van... Hij haalde toen de kappen van z'n pc af, en zette een ventilator ertegen, omdat alles te heet werd. En een paar minuten later was de videokaart 20 graden lager geworden, en liep de game weer vlekkeloos !
nou je kan ook nog niet veel verklappen want het is een demo, maargoed dat meisje is 1 van de dingen die F.E.A.R. zo eng maakt. D'r zijn nog veel meer zieke dingen.
De nailgun bijvoorbeeld . Het is ook erg gaaf om met je handpistool op de zijkant van een hoofd te schieten, in slowmotion natuurlijk .
dat hele slowmo gedoe is echt zo vet met een nailgun, zo'n gast bleef maar leven dacht ik, heb ik hem aan de muur genageld
Tja ik kan uhm nog steeds niet spelen de demo, omdat me pc een nieuwe kaart moet hebben. En heb nu echt geen geld voor een kaart van 200euro jammer genoeg. Maar het klinkt wel cool idd nailgun
AAAARGH, ik speelde hem net ( i know, beetje laat maar oke ) en damn wat is hij eng af en toe. Voor de rest kan ik maar 1 woord zeggen en kwijlen: "absoluutfuckingfantastischgruwelijkespetterendemoddervetteshooter!!"
In het slowmotion vijanden afschieten met een shotgun vind ik nog het vetste. Je ziet ledematen en hoofden in het rond vliegen . Vooral die effecten erbij zoals vonken en rook maken het helemaal compleet. Ook als je klaar bent en je kijkt om je heen wat je hebt aangericht is pas cool.
Whehe, het *trots moment heet dat Ik heb bu echt iets vaags, de stemmen van de vijand spelen vertraagd af? En nee, dan staat ie niet in slowmotion