1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F.E.A.R

Discussie in 'Games' gestart door karf, 15 apr 2006.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Scoor de 1 nu, voor de normale prijs, en pak de ander over een maand ofwat op X-Bazar.
    Althans, zo doe ik het wel. ;)

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2

of koop ze gewoon alebij via play-asia.com dan heb je 2 games voor de prijs van 1.

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    omg ik freak mezelf elke keer out als ik deze game speel. ik ben zoo scheit maar vindt het geweldig om te spelen. levels duren wel kei lang zeg.
    zit nu in level 3.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :D Snap echt niet dat mensen dit scary vinden. Ik bedoel Rseident evil ofzo kan wel es scary zijn als je 100 keer door een lege gang loopt en de 101ste keer er ineens zo hond door het raam flikkert, omdat je het niet verwacht. Nog geen schrik moment gehad in fear.

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net uitgespeeld, geweldige ervaring !

Maar zitten wel degelijk schrik momenten in hor. Moet je gewoon al het licht verder uit doen en het geluid kei hard zetten.

Die achievement dat je hem hebt uitgespeeld krijg je zeker pas als je die bonus missie ook klaar hebt ?

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En zijn de graphics erg verbeterd tegenover de demo?

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben nu in "interval 8" bezig,wat ik eigenlijk niet zo,n leuk level vind.
    Heb ook geen healthpacks meer dus ik denk dat ik niet snel verder zal kunnen komen.:mad:

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zaterdag gekocht. Op zich wel een aardig spel, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel ver ben. Maar er zijn wel wat dingen die ik minder vind. Vooral het lopen van je character. Geluid van de voetstappen vind ik beroerd en ook de loopbeweging die ie maakt ben ik niet echt over te spreken, ziet er op de een of andere manier gewoon niet lekker uit.
    Wat ik ook wel jammer vind is dat F.E.A.R., in ieder geval tot waar ik nu ben, eigenlijk een rechttoe/rechtaan gangetjes shooter is. Ik heb nooit veel gelezen over de PC versie, maar ik dacht dat je toch wat meer vrijheid had als het ging om welke route je nam. Echter tot op heden gaat het niet verder als een enkele afsplitsing die toch weer samenkomt op dezelfde route naar hetzelfde deurtje. Maar ok, dat dit tegenvalt ligt meer aan mijn eigen verwachting dan aan het spel zelf.
    Voor de rest speelt het lekker weg, de wapens zijn best tof, ook wel lekker dat je niet een eindeloze voorraad verschillende wapens, granaten en healthpacks mee kan sleuren waardoor je soms nog wel eens keuze's moet maken (in ieder geval met de wapens). Ook over de A.I. van de tegenstanders ben ik best te spreken. Ze zoeken best goed dekking, proberen flank bewegingen, etc. Elk gevecht is ook een gevecht inplaats van dummyschieten en dat bevalt me goed. En de creepy sfeer is ook erg tof, zodra je in een ruimte komt en lichten gaan een beetje knipperen krijg ik toch de neiging om een beetje paranoid om me heen te gaan kijken :).
    Alleen echte schrikken heb ik nog niet gedaan, daarvoor wordt je toch net te veel gewaarschuwd door dingen zoals die lichten. Wat dat betreft deed Condemned het toch wat beter.
    Maar al met al een leuk spel.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien maar eens hard gaan sparen voor een 360. Heb FEAR pc demo gespeeld en vond het wel een leuke game, ondanks ik op medium/low settings moest spelen. Lijkt me ook een prima game voro de 360.

10. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lopen kan je gewoon wat aan doen hor, Staat bij de settings. Moet je de loop effecten naar beneden schroeven.

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Aah ok, thx. Nooit daar gekeken, had ook niet verwacht eigenlijk dat dat in te stellen viel, ga vanavond meteen dat even aanpassen. Nu huppelt ie toch een beetje rond alsof ie een kokosnoot in een zelden door de zon belichte plek heb zitten

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag gekocht wel bruut

13. spiritus

spiritus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over reclame spotje van fear, der is zo'n muziekje bij dat eigenlijk ik doodgraag zou hebben... weet iemand dat? plz! help me out!

Grttzz Spiritus!

en btw bubu, leer eerst ffe zelf nederlands, en mense me diselectie uitlachen... hebde zo ffe nix beters te doen?? ... zieligaard

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  14. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik zou bijna lache8)

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    8) :lol: _O_

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt soms beschoten door 'onzichtbare' vijanden!

Ik wordt geraakt en zie dat er geschoten wordt maar zie gene mannetjes. Is dit een bug ofzo??

17. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    bij multiplayer als ik buk of opsta krijg ik soms wel een zwarte streep te zien of als ik tege een muur loop niet egt een rechte lijn

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Er zijn "onzichtbare" mannetjes. Deze zijn "geblurt". Als je slomo aanzet, dan kan je ze beter zien en raken want ze zijn echt super snel !

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    hebben anderen dit ook welles?

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hmm ok zal ik ns proberen dan. (denk dat t wel ff duurt aangezien ik nu ook cod3 en gow heb:lol: )

Deel Deze Pagina