Bij mij ook ik zag ook zo'n handje terwijl ik er al iets van 10 keer voorbij gelopen was. Ik zit nu in interval 6 en jij??
3 Nog steeds.. heb pas 2 keer dat stuk erna geprobeerd, maar het wordt best lastig na die grote open plek.. Ga het zo nog een keer proberen
Dat is een pittig stukje met die hele grote open plek waar die helikopter dan net wegvliegd als je dat bedoeld. Maar als je daar iedereen kild heb je interval 3 uitgespeeld
Jup dat bedoel ik.. In ieder geval goede moed, dat ik daarna interval 3 uit heb Zo nog maar een keer proberen. Op welke moeilijkheidsgraad speel je hem?
Ik doe normal. Omdat easy te makkelijk is. Daarna als ik hem op normal heb uitgespeeld sla ik hardcore over en ga ik expert doen.
Zo denk ik dus ook *) Ik wilde je een friend invite (dan kunnen we daar verder praten.. straks denken ze dat we spammers zijn ) sturen, maar XBL zegt dat je gamertag niet bestaat..
Ok stuur me maar een friendrequest dan kunnen we een keer online spelen. Maar dat over me gamertag dat is een fout van xbox op internet. Als je me toevoegd op live dan doet hij het wel gewoon.
fokking hell. ik heb dit spel gister op de kop getikt, en vannacht ff achter gezeten en fok wat is dit creepy. ben nu bij level 4. word die shit nog freakier?
Ik heb toch de moeilijkste achievements eruit , als je hulp nodig hebt , aarzel niet om me te adden als friend [/stoefmoede]
Ik twijfel dus tussen Fear en Condemned. Maar als ik de revieuws van xbw lees kan ik beter voor Condemned kiezen.
Ja ik persoonlijk vind Condemned wel iets beter als F.e.a.r Condemned is iets enger ook en heeft erg leuke stukjes in de game. f.e.a.r is uiteraard ook een brute FPS shooter,maar kan op den duur een beetje eentonig worden. Let wel! F.e.a.r heeft een MP en Condemned niet.
Maja, ik geloof wel dat er in Condemned geen echte wapens zitten he. Maar dat je meer met buizen enzo aan de slag moet. Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
Condemned is echt veel bruter dan F.E.A.R. , in de zin dat ge veel meer mag beuken op 'psychological individuals gone terribly bad'...
persoonlijk vind ik fear beter. het is tenminste wat sneller, en ook is het heerlijk om iemand helemaal aan gort te knallen met die bullettime. condemned freakte mij net zo uit als fear dat nu doet trouwens lol..
wie van het weeken fear wilt spelen moet me motge avond maar toevogen me friendslist is vol maar morgen delete ik er een paar
Ik vond FEAR toch wel wat enger. Vooral op de PC. Maarja, je moet singleplayer gewoon in het donker spelen. Ik vind FEAR ook leuker. Condemned vond ik ook wel leuk met het meppen en zo. Maar toch, geef mij maar bullet-time.
Zijn er mensen die F.E.A.R nog online spelen? Want ik had nog even een vraag; zijn nog meer mensen die last hebben van hele rare dingen zoals een tegenstander vliegt een beetje door de lucht of zakken door de grond, health packs en/of wapens die op de grond blijven liggen? Ik kreeg hier last van zins ik heb geupdate een tijdje terug.