1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F.E.A.R

Discussie in 'Games' gestart door karf, 15 apr 2006.

1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook ik zag ook zo'n handje terwijl ik er al iets van 10 keer voorbij gelopen was. Ik zit nu in interval 6:thumbs: en jij??

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    3 Nog steeds.. heb pas 2 keer dat stuk erna geprobeerd, maar het wordt best lastig na die grote open plek.. Ga het zo nog een keer proberen :D

3. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een pittig stukje met die hele grote open plek waar die helikopter dan net wegvliegd als je dat bedoeld. Maar als je daar iedereen kild heb je interval 3 uitgespeeld:thumbs:

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup dat bedoel ik..

In ieder geval goede moed, dat ik daarna interval 3 uit heb :D Zo nog maar een keer proberen. Op welke moeilijkheidsgraad speel je hem?

5. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe normal. Omdat easy te makkelijk is. Daarna als ik hem op normal heb uitgespeeld sla ik hardcore over en ga ik expert doen.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo denk ik dus ook *)

Ik wilde je een friend invite (dan kunnen we daar verder praten.. straks denken ze dat we spammers zijn ;)) sturen, maar XBL zegt dat je gamertag niet bestaat..

7. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok stuur me maar een friendrequest dan kunnen we een keer online spelen. Maar dat over me gamertag dat is een fout van xbox op internet. Als je me toevoegd op live dan doet hij het wel gewoon.

8. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    fokking hell. ik heb dit spel gister op de kop getikt, en vannacht ff achter gezeten en fok wat is dit creepy. ben nu bij level 4. word die shit nog freakier?

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    euhmm.... ja.

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    mooi8)

11. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch de moeilijkste achievements eruit , als je hulp nodig hebt , aarzel niet om me te adden als friend [/stoefmoede]

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik twijfel dus tussen Fear en Condemned. Maar als ik de revieuws van xbw lees kan ik beter voor Condemned kiezen.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja ik persoonlijk vind Condemned wel iets beter als F.e.a.r
    Condemned is iets enger ook en heeft erg leuke stukjes in de game.
    f.e.a.r is uiteraard ook een brute FPS shooter,maar kan op den duur een beetje eentonig worden.

Let wel!
    F.e.a.r heeft een MP en Condemned niet.

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maja, ik geloof wel dat er in Condemned geen echte wapens zitten he. Maar dat je meer met buizen enzo aan de slag moet. Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is juist het vette ervan. Heel af en toe heb je 5 kogels. De rest alleen maar slaan. Heftig :)

16. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned is echt veel bruter dan F.E.A.R. , in de zin dat ge veel meer mag beuken op 'psychological individuals gone terribly bad'...

17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vind ik fear beter. het is tenminste wat sneller, en ook is het heerlijk om iemand helemaal aan gort te knallen met die bullettime. condemned freakte mij net zo uit als fear dat nu doet trouwens lol..

18. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    wie van het weeken fear wilt spelen moet me motge avond maar toevogen me friendslist is vol maar morgen delete ik er een paar

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond FEAR toch wel wat enger. Vooral op de PC. Maarja, je moet singleplayer gewoon in het donker spelen. :) Ik vind FEAR ook leuker. Condemned vond ik ook wel leuk met het meppen en zo. Maar toch, geef mij maar bullet-time.

20. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die F.E.A.R nog online spelen?

Want ik had nog even een vraag; zijn nog meer mensen die last hebben van hele rare dingen zoals een tegenstander vliegt een beetje door de lucht of zakken door de grond, health packs en/of wapens die op de grond blijven liggen?

Ik kreeg hier last van zins ik heb geupdate een tijdje terug.

Deel Deze Pagina