op het forum van vugames of fearmaps heb ik ook iemand zien zeggen dat het ook meteen alles bevatte van de 1.5 patch, maar het is nog maar een paar maanden geleden van de 1.3 patch en daar hebben ze ook al best lang over gedaan. dus... dat kan nog wel eens lang gaan duren
Mooie game idd, mijn PC kan um redelijk aan dus ik heb er al een beetje van mogen genieten Echter, een X360 versie would be like a dream comes true
Ja, lijkt me echt een vet spel. Heb hem nooit kunnen spelen, geouwehoer met de geluidskaart (denk ik). Hij wordt niet door monolith gemaakt. Het wordt ook geen simpele port. Moet je maar eens kijken. http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=5260
Nou ik weet niet meer wat het was, maar volgens mij had Vivendi de rechten gekocht. Ik kan er even niet meer opkomen.....Shit wie was het nou?!
Dat gebeurt wel valer dat een ander bedrijf het spel port... kijk maar naar Halo PC die wer geport door gearbox.
Volgens mij gaat het niet om een simpele port. Ik denk wel dat het exact de zelfde game is. Heb ik volgens mij wel eerder gelezen.
wow! ziet er veel beter uit dan op mijn pc met zijn radeon 9600 pro de mensen die dat stukje op de site die ralfje een paar dagen geleden gaf hebben geschreven zijn echt NAIEF! ze hebben het spel niet eens gespeeld en dan gaan ze er een verhaal over schrijven dat voor 1% klopt
Klinkt me als muziek in de oren Release in de herfst Geen simpele port dus. Hoop dat de multiplayer goed wordt, dat is de belangrijkste reden voor mij om een titel wel of niet aan te schaffen. Maar wat ik heb gezien van de PC versie, lijkt het me erg gaaf. Onze PC kan dit spel no way aan. Dus ik ben benieuwd naar deze versie
wow die gfx zijn briljant. op mijn broer zijn alienware zag het er al magistraal uit maar dat is zelfs nog mooier. ook zeg mijn broer dat dat ingame zal zijn