dit wordt idd zoon vette titel ik snap niet dat dit topic niet populair is want deze game is egt kk spang
ik heb deze game 2 dagen geleden op pc gehaald en vind m super vet ben cker benieuwd hoe dat op de 360 gaat worden
Check deze countdown. Hij loopt af tot 17 augustus 13.00 precies. Misschien een demo ofzow ? F.E.A.R. Countdown
ben echt benieuwd naar deze game. ik heb voor deze game speciaal mijn pc ge-uprade en het was het helemaal waard. zo'n sfeer heb ik in nog geen enkele game gehad. ben ook benieuwd naar de mp want op pc met de bullitime is gewoon de max. time will tell us of dit spel ook op de 360 een topper word
Inmiddels speel ik het spel op een PC die um op max aankan, het is idd een supermooi spel. Die shootouts zijn geweldig, de A.I. is ook zeer goed vind ik
Ik d8 ff dat je je €5000,- pc al had maar je heb thuis ook nog een Dell pc staan Ik heb het spel uitgespeeld om medium / high grafiks, erg spannede game. Vooral de shoot-outs zijn goed gdn!
Lol, was het maar waar Ik speel het spel nu idd op de Dell PC van m'n pa, die kan um gelukkig ook op max aan. Alleen wel op "maar" 1024x768
je zegt daar iets de ai. zo'n ai heb ik nog niet gezien hoor de xbox360. bij geen enkel spel. btw speel je op de moeilijkste graad want dan is het echt de max. mmmm denk dat ik ook nog maar eens mij pc games uit het stof haal, far cry, fear, swat...
Nee ik speel hem op Moderate. Ik ben nog niet zo bekwaam met het toetsenbord + muis dat ik de moeilijkste graad aan ga kunnen ben ik bang....vind het al een hele prestatie van mezelf als ik hem op Moderate weet uit te spelen Misschien is de hoogste moeilijkheidsgraad iets voor later, als ik wat meer getraind ben
Komt dit jaar in de herfst uit, tenminste als je het filmpje moet geloven: http://www.insidegamer.nl/xbox360/fear/videos/718
Het draait niet altijd om de graphics hé Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik F.E.A.R op de PC ook niet altijd even mooi vond. Per level wilde dat nog weleens verschillen.
Dat is waar, zo vind ik N3 grafisch tegenvallen, maar heerlijk spelen. Echter F.E.A.R. kan ik alleen nog maar op graphics beoordelen