27 sept. t/m 29 sept. als ik mij niet vergis ooh ja koop tekken voor de psp, want deze schijnt erg goed te zijn Zal weer on-topic gaan
WTF!? Heb de X360 demo gespeeld (demo-disc van OXM)! Het spel ziet er goed uit, maar niet zo goed als F.E.A.R op een zeer dikke high-end PC. Maar verder is alles exact hetzelfde als op bij de PC versie! De X360 demo is overigens hetzelfde als de PC demo. EDIT: w00h00t mijn eerste XBW.NL bericht
dat klopt. de demo is een oude build van tijdens de E3. laatst heb ik een van de developers horen zeggen dat de bezig zijn, of zijn geweest met het verbeteren van de texture resoluties. ik dacht ook dat gamespot al heeft gezegt dat die resoluties van de 360 hoger zijn dan die van voor de pc. eeh... hoe kom je trouwens aan dat deel van oxm?
hahaha . Maar zo bijzonder is FEAR demo niet hoor. Met een beetje goede PC kan je net zo makkelijk die demo downen. Dus ik vind het het niet waard om 30KM te rijden voor een Demo
hehe ik ben niet serieus van plan om hem te halen. ik heb het spel ook al vanaf oktober. helaas geen goeie pc. ik speel hem tussen medium en low in.
een vraagje,, is het hetzelfde spel,of met extra's? alleen jammer,geen ofline multiplayer...(eigenlijk wel weinig games met offline multiplay[splitscreen]ken er eigenlijk maar 2 ofzo..)
voor de 360? er zit een instant action mode bij.dan krijg je een hele zooi ai over je heen gegooid en daarvan moet je er zoveel mogelijk killen. ik heb ook bij zo'n interview gehoord dat de storyline iets duidelijker zal zijn.
ik ga fear toch maar niet kopen voor de 360. eerst wilde ik hem kopen omdat ik een brakke videokaart had, maar nu niet meer. dus om nog een keer €60 uit te geven aan hetzelfde? liever niet.
Laat maar komen deze game, de demo heeft me erg geboeit en een lekkere shooter is altijd welkom bij mij