TiNuSsssss en Robbertje hoe komen jullie aan gears of war en zoude jullie hem aan mij willen verkopen bied 70,-
Je kunt hem nu al halen bij freerecordshop(almelo), ik zag hem al liggen, ik zat zelf te twijfelen tussen fear en cal of duty 3, had beter fear kunnen nemen!
Ok, thanx. Ik heb vandaag Call of Duty 3 gehaald bij de MM en ben nog speciaal naar de FRS geweest om te kijken of F.E.A.R er al was, maar helaas nog niets. Almelo is een beetje ver voor mij, maar ik zal het morgen nog eens proberen
cod3 is vet.... Maar F.e.a.r ook supererg!!! Beslis gewoon voor jezelf,wat voor soort game je meer trekt.
@ Kevf: COD3 is tog vetter denk ik (weet ik uit ervaring ) @ ErroX: Luxe probleem... @ Joshua: Waarvandaan? play-asia? mijn fear was op 6 nov. verzonden. misshcien morgen binenn, als alles goed gingn
Fear en condemend zijn van dezelfde makers. Maar is fear een beetje sneller dan condemend. Is wel een heel goed spel alleen een beetje sloom. En lijkt hij kwa spanning een beetje op condemend.
Heeft iemand FEAR met de plate al binnen? Zit er zelf ook op te wachten, hopelijk is ie er vandaag of morgen
Ja inderdaad zo had ik het nog niet eens gelezen zinsopbouw is een beetje dom gedaan. Maar het is geen gedicht. Wat bedoel je met een beetje meer. Is dat sneller of een langer spel en meer creepy sfeer.
haha ok nee ik bedoel dat de gameplay veel sneller is. De omgevingen zijn hier een daar wel het zelfde als condemnd
Allemachtig Net ff de demo gedownload. Het ziet er super sweet uit ! (zelfs op mijn 30 cm tv'tje ) Verder schrok ik me iets van 4 keer helemaal de pleuris Spoiler (bij de trap... als je je omdraait , en dan beneden nog een keer XD)
Zijn er verschillen tussen de Pc en de 360 variant ? Want dan ga ik is ff achter de hele versie aan voor de pc