Ja, daar zit ik ook mee. Elke week een nieuwe game. Ik denk nog steeds dat F-Zero het slachtoffer van deze gamesovervloed wordt. Ik ga het later kopen (misschien met kerst ofzo).
ja sharkysharky is zeker moeilijk, tot en met december zit 't vol met toppers. Viewtiful Joe is mijn slachtoffer
nou.. ik weet zeker dat ik f-zero bij de release ga kopen.. en waarschijnelijk koop ik er nog een budget game bij ook.. voor tijdens de kerst ofzo.. (niet meer dan 20 euro wil ik dan voor die extra game betalen )
Precies. Ik heb het momenteel druk met Jak II & Dark Cloud. De games die nu uitgebracht worden, koop ik later, of zelfs 2de hands via Xbazar ofzo. Echt een overvloed games deze laatste maanden van het jaar...
tja.. het is hoe je het bekijkt. een overvloed aan games haalt mensen over om een cube te kopen.. dus das weer een pluspunt.. ik zelf vind het meer dan goed dat er nu zoveel games uitkomen.. betekent dat ze over een tijdje als classic verkrijgbaar zijn.. en dus goedkoper..
Ik ga hem zeker kopen!! In de nieuwe PU kreeg ie een 9.2 Ik heb hem heel waarschijnlijk dinsdag al. F-zero =
ik heb hem besteld en zal hem wel donderdag krijgen, ik snap niet waar ik al het geld vandaan moet halem om voor alle consoles de topgames te kopen (ik heb ook ssx3 besteld komt ok eind deze week uit )*) waar krijg je hem trouwens dinsdag al? ik ehb trouwens de demo gespeeld op zo'n demo pod en damn wat is die game mooi
krijg 't spel ook, maar heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor... ben de komende maand(en) nog bezig om de top van de Master Leauge te berijken met Pro Evolution Soccer 3 denk dat ik die andere toppers dan over een tijdje uit de budgetbak ga vissen, dus eigenlijk bespaar ik 100den euro's dankzij PES 3
zo dit spel is geweldig als je dit spel te lang achterelkaar speelt wordt je echt helemaal ziek vandaar dat een partijtje PES 3 tussendoor geen kwaad kan