1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F-Zero GX

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 13 jun 2003.

  1. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je hem al? wow man.. ik ga er morgen (vrijdag) om in de stad waar ik op school zit.. jesus man.. ik kan niet wachten.. PFFF.. c'on god... end this day!!!

    note: nee ik ben niet christelijk of kerkelijk of wat dan ook ;)
     
  2. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    F-zero GX is kewl jammer alleen dat het oude vertrouwde team hem niet heeft gemaakt maar het ziet er machtig uit
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    F-zero GX zit er echt vet uit gameplay is ook wel goed maar hij heeft een 92 gehaald in de PU
     
  4. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb dit spel vandaag echt heel de dag gespeeld en heb nu een heel raar gevoel in m'n hersenen :confused:

    echt ongelovelijk hoe snel dit gaat, en dan nog die techno beats en frusterende moeilijkheid.. als ik dit een week lang zo speel kom in nog in een psychiatrische inrichting of krijg ik een epileptische aanval ofzo 8) echt niet normaal wat een graphics die cube op 't scherm neer ze knalt, meest indrukwekkende spel tot nu toe.. _O_
     
  5. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed Rare_ltd; is het spel echt zo moeilijk op de latere levels zoals men zegt? En hoe vergelijk je, mocht je het spel ook hebben gespeeld, de gameplay met F-Zero X (N64)? Die vond ik persoonlijk niet heel bijzonder namelijk...
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Damn, het begint toch weer te kriebelen bij mij...zal ik 'm toch kopen? Adviseer jij me eens rare_ltd
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je een Cube hebt en ook maar enigzins van racen houdt (of je gewoon een adrenaline rush wil) MOET je m kopen !

    Gister 2 uur kunnen spelen tot mijn ogen begonnen te tranen van de snelheid.

    Machtig mooi, bloedsnel, en erg moeilijk.

    Alle ingredienten voor een topgame.

    Sega AV kan heel veel met de Cube blijkt wel !
     
  8. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    @sharkysharky

    F-Zero X op de Nintendo 64 heb ik ook gehad, maar had 'm toen ik de winkel geruild (iets wat ik eigenlijk nooit doe). F-Zero GX is echt veel beter, de graphics zijn echt perfect, de muziek is ook heel gaaf, tenminste als je d'r van houdt. De banen opzich zijn niet extreem moeilijk, met veel oefenen moeten ze allemaal wel lukken, maar de CPU is echt heel, heel goed! (en dan had ik het alleen over de 15 standaard banen, diegene die ik nog moet unlocken zijn misschien veel moeilijker)
    Wat ik vooral lastig vind is als je in een pipe zit (en je weet niet wat onder en boven is) en je komt bij de uitgang, dan vlieg ik soms nog wel eens de baan uit :'-( en dat is heel frusterend als je in de final lap zit!
    Ook bij de Story Mode zit ik gelijk vast (ookal heb ik daar nog niet veel aandacht aan besteed). Heb je niet genoeg tijd om F-Zero GX te spelen is de lol er snel van af, dit spel moet je echt vaak spelen en dan wordt 't steeds leuker. Maar zoals ik al zei je moet 't niet heel de dag spel, dat is geloof ik niet echt gezond. Als je een serieuse gamer bent mag je dit spel absoluut niet missen, de absolute top van de gamecube!


    edit:
    o ja, de Death Race is er ook uit. Bij dit spel komt het helemaal aan op je rij technieken, het beuken van je tegenstander doe ik eigenlijk nooit en bij F-Zero X deed ik dat wel altijd
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  9. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game nu 2 uurtjes gespeeld.. en ik moet zeggen dat de grafics A-D-E-M-B-E-N-E-M-E-N-D zijn.. ik heb hem ook al multiplayer gedaan en dat is ook super.. alleen zijn de grafics wat minder.. veel is dan weggelaten..
    Wel vind ik dat de Big blue theme zwaar vern**kt is.. het lijkt er gewoon niet op!! verder is de muziek wel ok..
    ik zit nu in story mode bij chapter 3 en die is al vet moeilijk :)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had hem woensdag al_O_
    En?? JEZUS WAT GAAT DAT HARD!!!!!!!!!!!!!
    Echt een waanzinnig spel_O_
     
  11. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, 't is hele andere muziek dan in de snes versie waar Big Blue en Mute City echt nog van die pakkende deuntjes hadden die in je hoofd blijven zitten. De muziek is ook heel anders dan de Smash Melee track, maar toch vind ik die muziek er wel lekker d'r bij passen hoor :9
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    morgen issie ook van mij:9 :eek: , me 2e cube game(koop alleen maar toppers;) Zelda:eek: ) _o_
     
  13. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    zo ikke nu in story mode level 4 zitten.. maar ik heb die nog niet gekocht.. ik heb want nieuwe karren gekocht en wat onderdelen om er zelf een te maken :) ik nu best een goed kar Body B Boost C Grip B en iets van 1600 kg...
    maar ff een vraagje.. kun je de standaart plaatjes die je op je auto kan plakken ook spiegelen? want ik wou dus die ogen van voor doen maar het staat zo lullig zonder 1 gespiegeld oog :)
     
  14. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu ook een hele coole car gebouwd,
    Body A Boost A Grip B

    ik heb ook eigen embleempjes gemaakt, erg leuk :) heb nu ook 5 banen erbij en al wat op expert gehaald. De Story Mode ben ik nog niet echt mee bezig, ben pas bij 3 maar vind dat niet zo leuk om te doen, ga liever echt racen
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jah dan stap ik zo maar eens op de brombrommer:p, k laat het wel weten ALS ik hem heb:cool:
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Potverdorie, besluit ik om vandaag F-zero te kopen, is het overal uitverkocht! Ik ben langs 2 mediamarkten, 1 futurezone, 1 e-plaza, 1 dixons, 1 bart smit, 1 toys'r'us en 1 frs geweest!
     
  17. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    verneukt, om deze game zou ik me box bijna willen ruilen@!
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb vandaag de game eventjes gespeel (port town, 3 laps) en grafisch was het knap maar ik verwachtte er meer van. Dat kan komen omdat ik misschien een grafisch minder level heb genomen of gewoon door het stof op de tv (en het was veel stof).

    De game was hier nog niet moeilijk en voor de eerste keer dat ik een F-Zero game speel, moet ik zeggen dat ik een redelijke positie heb behaald (5de).

    Conclusie: deze game moet ik hebben (en dus moet ik ook een GC gaan kopen).

    Btw, die tunnels zijn fun :D.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij een vriend gespeeld...
    8) 8) Wat een snelheid en graphics echt cool! Jammer dat hij niet voor Xbox komt :'-(
     
  20. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    als je zo'n goede auto hebt hoe zit het dan met bv je accelaratie max speed en cornering?
     

Deel Deze Pagina