@sharkysharky
F-Zero X op de Nintendo 64 heb ik ook gehad, maar had 'm toen ik de winkel geruild (iets wat ik eigenlijk nooit doe). F-Zero GX is echt veel beter, de graphics zijn echt perfect, de muziek is ook heel gaaf, tenminste als je d'r van houdt. De banen opzich zijn niet extreem moeilijk, met veel oefenen moeten ze allemaal wel lukken, maar de CPU is echt heel, heel goed! (en dan had ik het alleen over de 15 standaard banen, diegene die ik nog moet unlocken zijn misschien veel moeilijker)
Wat ik vooral lastig vind is als je in een pipe zit (en je weet niet wat onder en boven is) en je komt bij de uitgang, dan vlieg ik soms nog wel eens de baan uit en dat is heel frusterend als je in de final lap zit!
Ook bij de Story Mode zit ik gelijk vast (ookal heb ik daar nog niet veel aandacht aan besteed). Heb je niet genoeg tijd om F-Zero GX te spelen is de lol er snel van af, dit spel moet je echt vaak spelen en dan wordt 't steeds leuker. Maar zoals ik al zei je moet 't niet heel de dag spel, dat is geloof ik niet echt gezond. Als je een serieuse gamer bent mag je dit spel absoluut niet missen, de absolute top van de gamecube!
edit:
o ja, de Death Race is er ook uit. Bij dit spel komt het helemaal aan op je rij technieken, het beuken van je tegenstander doe ik eigenlijk nooit en bij F-Zero X deed ik dat wel altijd
Laatst bewerkt: 31 okt 2003