Ik heb zojuist in Zwolle even op een demo pod van de Gamecube kunnen spelen, met de game F-Zero GX erin. Mijn god, wat gaat dat hard. Werd zelfs iets duizelig toen ik daar stond te spelen. Ik denk dat ik deze game over een maandje goedkoop via Xbazar o.i.d. probeer op te pikken.
zulke karren sucken meestal.. zijn te log om fatsoenelijk door de bocht te gaan (en te onstabiel) hij is idd waarscheinelijk best snel.. mee heeft er een met body D Boost A Grib B en 1600 nogwa kilowtjes vette kar..
Duizelig? Dan had je de level moeten spelen die ik had gespeeld: 1 grote tunnel met een 'gewoon' stuk waar de start/finishlijn is. En dan te bedenken dat je de tunnel moest rondgaan om iedere turbo te pakken te krijgen.
mmm.. die baan is niet echt een van mijn favo's.. mijn favo baan is porttown longjump (2de cup) btw... de diamont cup banen zijn best wel moeilijk je vliegt er gewoon te snel af... das wel irri..
Dat level is erg, vooral als je op de omgeving gaat letten Mijn favo baan is de Aeropolis gewoon een lekkere baan waar je snel doorheen raced, lekkere bochten
jeej.. me heeft de eerste cup op expert uitgespeeld.. viel eigenlijk best mee met de moeilijkheid.. maar ik verwacht dat dat bij de volgende cups moeilijker gaat worden
Ja ik heb die eerste ook op expert gedaan en de rest op standaard. Maar damn die tweede cup op expert is gewoon onhaal baar. Echt moeilijk. Met de story zit ik bij missie 4.. hopeloos.
ik zit nog maar bij missie 7 van de Story Mode, maar ben me meer aan het concentreren om alles op Expert te halen, vervolgens master en dan de AX-cup, nog een lange weg te gaan dus
Yeah ik ben bij missie 8. Die missies vind ik echt cool. Maar hebnu die 4de cup erbij en ben die banen dik aan het oefen. Die banen zijn echt koning. Wat een chaos vooral die laatste.
YES, me heeft de big blue theme ge unlocked.. en nee.. de standaard muziek bij big blue is niet de theme.. en nee.. de muziek van missie 4 of 5 is ook niet de theme van big blue.. ik verklap niks.. maar hij is wel super super suuuper cool..
yeah ik heb em gister ff gechecked bij een vriend......gaat echt te hard voor woorden vooral in die tunnelbaan en die half-pipe word je knettergek van al het gedraai enzo, maar het is wel heel erg cool (en retemooi) lof voor dit spel
de laatste missie is tof moet je maar tegen 1 kereltje (zxaar moeilijk gewoon) en je hebt ook nog geen wand langs de baan lopen maar m'n kameraadje is het wel gelukt
Ik ben aan het sparen voor een cube en als ik de cube koop doe ik dit spel er ook maar bij Ik vind het ook zo knap dat je er echt duizelig van wordt die looping enzo, en die framerate is niet normaal stabiel! Hier kan Microsoft van leren!