hmmmm goed dat ik dat weet. Die screenshots zager er dus echt wel lekker uit. Maar even reageren, de fifa reeks van EA is dus GEEN bagger. (Over de rest kan ik niet oordelen). Fifa rulezzz. Ik kan dus ook niet wachten totdat dat spel uit komt.
Ja FIFA 96 was leuk, en FIFA 98 heb ik ook nog veel gespeeld, maar daarna is er echt geen vernieuwing gekomen..
Jij trapt dus ook in die marketing zooi want een opgefokte p3 733 met 64 mb ram is BAR weinig, alle power van dat ding zit in de Geforce (tussen de 3 en 4 in) en in het gegeven dat dat ding data meteen kan transporteren naar de laatste fase van de verwerking (pc doet het met 6 fasen ofzo) daarom wordt het ook heel moeilijk voor een pc om het ding te emuleren omdat ze dan om dezelfde snelheid te krijgen een systeem nodig hebben wat ver boven de specs van de xbox ligt. Maar die 733 mhz en die 64 mb ram doen mij helemaal niks. Ik heb ook een xbox maar dat komt omdat ik het ding wel vind rocken maar de specs zijn kut kan veel beter en het ding kan ook veel kleiner want mn laptop p3 1,13 ghz met geforce 2 go erop is zo plat als ik weet niet wat.
Dat had ook met kosten te maken. Voor 50.000€ wastie zo klein geweest als je horloge(ja ja , je hebt geen horloge ) Anyways, wel de console die nu het krachtigst is, mag je dan toch ook wel laten weten.... Super of niet, hij is gewoon het krachtigst.