F1 2002 of motogp ???

Discussie in 'Algemeen' gestart door vroaaaaap, 1 sep 2002.

1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke heb MotoGP gekocht 45 eurotjes en ik heb F12002 ook

Qua graphics is MotoGP een stuk mooier maar wat wel heel erg dom is is dat er maar 10 banen zijn en dus niet alle die ze hebben in een seizoen en daarnaast rijden er maar 20 motoren terwijl er in het echt ook veel meer zijn. Ik vind dat eigenlijk wel minder. F12002 klopt in dat geval wel gewoon en dat vind ik eigenlijk wel heel erg jammer van MotoGP

Wat wel weer coolz is aan MotoGP is dat je eigen muziek van de harde schijf hoort in dit spel. Dat kan niet in F12002 en je je hebt een paar extra dingen zoals korte hoogte punten van 2001 en andere extra's waardoor je beeld helemaal verandert bv dat je dat alles eruit ziet als in een stripverhaal

Maar ik vind beide games coolz eigenlijk :)

2. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wouter daar klopt dus helemaal niks van wat je zegt he, ten eerste kan je uit 8 profielen kiezen wat betreft de besturing. Dus voor ieder wel wat wils

Ten tweede is het niet op je voorwiel rijden, maar een endo of stoppie is dus stoppen met je voorrem waardoor je achterwiel de lucht in gaat.. je kan em laten rollen maar rijden doe je niet pff

ten derde is F1 2002 dus echt wel moeilijker en realistischer (crashes en schade) maar inderdaad Moto GP is 10x leuker (zeker als je motoren leuk vind)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het ging om de standaard instellingen, als jij Halo gaat uitleggen heb je het toch ook over de standaard controls?
    En over de rest dat je zegt :

Mierenneuker.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Overigens is het 'rijden' op je voorwiel gewoon mogelijk, uiteraard voor een vrij korte tijd maar het is en blijft rijden hoewel je geen gebruik maakt van de motor op dat moment.

5. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) ach moest ff sorry
    :+

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dubbel poster
    :p
    ik ga m hopelijk volgende week binnekrijge, kheb m op xbazar gekocht, duurt nu wel al n week, maar ik moet gewoon n beetje geduldig zijn, maar als ik de instellinge zo lees ( controls), dan is ie bijna dezelfde als PGR

7. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt het review nou van motogp

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja nu je hem hebt kan je toch een review schrijven wouter? of is t nu al een beetje te laat....:confused:

9. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Moto gp
    lijkt mij leuker
    8,9 bij de Pu

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Komt nog wel, heb hem nog niet voldoende gespeeld om er echt een review van te maken.

11. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je dr wel bij helpen ;)

tis een top spel, heb em nu een week. Heb je die filmpies al gezien na elke grandprix? duren zowat 5 minuten (dat 10x) en ongeveer 2 minuten filmpie voor elke grandprix.

enne t credit filmpie is wel geinig. Trouwens als je Rossi unlocked is super, zijn motor gaat HARD!!.

12. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de gameplay, is het wel realistisch?
    en wouter, wat is jou oordeel tot nu toe van het spel?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm toch echt meer arcade. Je valt eigenlijk niet als je in het zand komt (laat staan tijdens een bocht, wat nog wel eens in het echt wil gebeuren), maar het ziet er echt fantastisch uit, rijd heerlijk, alleen vind ik dat er weinig diepgang zit in de gamemodes, ok je hebt de training, en dan de arcade ding (is een soort van PGR, je krijgt punten voor tricks, checkpoints etc) en de grand prix series, maar je kan bv niks afstellen, geen pit stops, geen strategieen etc..

14. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het enige wat je aankan zetten is dat je motor overhit kan raken.. verder niks. Das opzich wel een beetje jammer maar vergelijk je het bijvoorbeeld met F1 2002 waar je ik wee tniet hoeveel damages aan kan zetten.. tja nou dan rij ik dus al niet

dus voor fun is t prima zo. Overgens val je niet eens zo snel.. je zou denken dat je als je te schuin gaat je gelijk onderschuift maar dat gebeurd dus niet.

15. masterape

masterape Guest

Maar is f1 2002 toch wel een redelijke game?En is het nog leuker met stuur?En dat stuur is dan niet alleen voor dit spel bedoeld maar ook voor CMR3 en DTM in de verdere toekomst.

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt het dan geen mosterd na de maaltijd?? want binnekort zullen r toch wel weer nieuwe motorgp spellen uitkomen?

17. masterape

masterape Guest

Ik krijg het bij een abbo op XBM.Maar is het een goed stuur het 360 modena race wheel.

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe is de multiplayer eigenlijk?

19. masterape

masterape Guest

Ik heb hem nog niet binnen.

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt kul!!
    Dit gebeurd namelijk alleen als je hem op de rookie stand hebt!
    Zet hem maar eens op pro of legend en dan kijk je wel wat beter uit omdat je dan echt wel heel wat sneller valt (en de computer natuurlijk ook!)

Deel Deze Pagina