1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F1 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 9 apr 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    of je koopt een stuurtje voor de xbox

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    race spellen zijn 1 van de gaafste spellen voor een console. je kan enigzins relaxt in een stoel zitten met je controller in je hand, en een beetje doelloos naar je tvschermpje kijken en zien hoe je telkens weer diezelfde bocht uit flikkerd. machtig!:p
    f1 spellen zijn zeker erg leuk, en voor de xbox moet er echt wel 1 uitkomen, kom op zeg een f1 gameloze console dat kan toch niet:9

3. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox is idd erg karig bedeeld qua F1 titels. F1 2002 en dat was het dan. De PS2 heeft dan nog F1 2002, Formula One 2002 en Grand Prix Challenge. Dat Formula One 2002 niet naar de Xbox gepoord wordt, kan ik begrijpen (is een titel van Sony zelf), maar Grand Prix Challenge (van Infogrames) zou van mij best gepo.... eh op de Xbox uitgebracht mogen worden. Dat is best een goede racer.

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    zeker met live ondersteuning, waarom daar toch zo wienig gebruik van wordt genruikt is wel raar

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    formule 1 spellen zijn opzich wel gaaf, maar op de een of andere manier heb ik een ontevreden/ongenoegend gevoel als ik ze op de pc speel... misschien omdat ik het zonder al die hulp dingen wil doen om het echte gevoel te ervaren en er dan geen ene flikker meer van bak.... oooo :p

6. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    GP4 moet komen!! het is echt jammer dat die geannuleerd is :"(

Deel Deze Pagina