Lol.. Ik ben ook erg benieuwd . Ik zie bv wel dat in de spiegels de wereld wel heel erg kaal is weergegeven. De boel clipped wel erg snel weg... Maar ja waar gaat het over... Dat vind ik niet zo belangrijk. Ik hoop dat er een uitgebalanceerde AI bij zit en dat het niet te makkelijk is... Geen arcade iig..
Jou foto heeft mij wel aan het denken gezet, alleen na een beetje rondkijken zie ik dat het stuur op amazon 280 euro kost , de f1 uitbreiding 140 en dan zou ik nog een wheelstand nodig hebben van 130. Dat is een hele bult geld! Gebruik jij dit stuur ook met een wheelstand of echt in een playseat?
Goed om te horen, kan niet echt een playseat in de huiskamer zetten Ik weet van de vorige f1 games dat het met een controller ietsje nerveus is een goed stuur is echt een uitkomst Alleen ben ondertussen 28 dus mn vriendin zal wel lachen als ik voor mijn xbox zit met een stuur
Andere mensen investeren 10.000€ in vishengels en dat is hun hobby. Jouw hobby is gamen en als je voor 500-600€ die ervaring 10 keer leuker kan maken is dat geen geld.
Playseat challenge, echt perfect ding, zo op te bergen en neemt niet veel ruimte in zelf als die uitgeklapt is.. Ik ben 31 en mijn meisje vind het ok, sterker nog ze zat laatst een keer te racen en was dik een uur bezig en ze vond het nog gaaf ook! het is een hoop geld maar ik heb er spijt van dat ik het niet eerder heb aangeschaft..
Wees niet ongerust. Ik ben inmiddels 47 3/4 en ik dacht ook dat mijn fuckering het gek zou vinden. Maar ze vindt het heel erg leuk dat ik daar van geniet. En dus zet ik in de avond mijn Wheel Stand Pro op en Pcars in de Xbox en racen maar. Ik zou zeggen, kopen en genieten. Ik vind zelf een playseat iets te veel voor de kamer. Maar de WSP is prima en stevig. Goed samen met een TX 458 was het evengoed een bak met geld. Maar waard is het voor mijn zeker.
Dat is zeker zo, een xbox met stuur is wat dat betreft niet zo een hele dure hobby. Volgende week eens kijken of f1 2015 niet tegen gaat vallen (zeer waarschijnlijk niet) Dan ga ik toch maar eens tot aanschaf over
Haha ik ben ook 28 en kreeg zelfs een stuurtje + wheel stand pro van mijn vriendin. Was wel de Italia editie dus had hem gelijk ingeruild . Het heeft het racen (in ieder geval bij pCARS) zoveel leuker gemaakt. Het is inderdaad een hoop geld maar dat zijn de meeste hobby's. Ik heb altijd zoveel race games gespeeld dat ik het wel een keer verdiende