1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F1 Career Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 25 jun 2003.

1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Jup, de gameplay (cliché) telt het zwaarst ...

Maar ik wil tijdens het spelen ook genieten van de grafische pracht...;)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ja ok, bij de ene game vind ik gfx ook zwaarder meetellen dan bij andere game. maar als ik f1cc goed vind spelen dan heb ik er niet zo een probleem mee als gfx minder zijn, zolang totaal de game maar goed is.

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Heb helaas geen 5.1 dus dat kan ik je niet vertellen.

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Je zegt het zelf al kleine verschilletjes. Ze hadden gewoon gedetailleerder moeten lijken op de echte wagens. Zou de graphics zeker ten goede zijn gekomen.

5. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De weg is wel wat mooier dan die van F1 2002.
    Dat is volgens mij de enige vooruitgang met F1 2002 wat graphics betreft

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet niet of dat zo is, maar het is me wel opgevallen dat de weerspiegeling van f1 2002 gewoon mooier is dan die van f1 cc, de auto's glimde gewoon bij f1 2002, en bij f1 cc niet zo veel.

De banden glimmen zelfs helemaal niet meer bij f1 cc terwijl ze er bij f1 2002 heel mooi uitzagen.

Ik weet nog dat de wagen van Ralf Schumacher gewoon heel mooi was, terwijl die bij f1 cc eigenlijk toch wel tegenvalt.

Dit is denk ik de grootste rede waarom de graphics zo tegenvallen:mad:, waarom hebben ze niet gewoon de graphics van f1 2002 aangehouden:confused: :mad:

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    eerders denk ook maar bestellen:D wil toch wel ff nieuw spel spelen:D en f1 natuurlijk

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit echt zwaar te twijfelen, ik wil namelijk een f1 spel op mn xbox maar een f1 spel is niet leuk als die slecht zijn dus ik wacht maar ff af nog...

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    je kan m eerst huren en dan kijken hoe die je bevalt

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hier verhuren ze het niet meer vanwege de spellen die gestolen werden enzo... welkom in de randstad ;)...

[edit]
    hey maar jij woont in voorschoten dat is hier in de buurt, waar huur jij ze dan?
    [/edit]

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ik heb nog geen spellen gehuurt maar er zitten een aantal videotheken hier in het dorp, bij de een loop ik wel eens langs en zie ik een grote rek met ps2 staan, en ik denk dat ze er ook xbox games verhuren, zal wel ff een keertje binnenlopen

Deel Deze Pagina