rally sport challenge 3 mag van mij wel komen; 2 vond ik al zeer goed, met name de snelheid net zoals ninja gaiden; 60 fps.
dit bericht vond ik vandaag;
Vrijdag 28 april 2006 - SEGA heeft vandaag aangekondigd dat ze een nieuwe game onder de naam SEGA Rally Revo aan het ontwikkelen is, de eerste rally titel voor de Xbox 360. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden, komt de game nii op de Revolution (Wii) uit, maar alleen op de Xbox 360, Playstation 3 en PC. Het is de eerste titel die wordt ontwikkeld door de nieuw gevormde SEGA Driving Studio.
Met revolutionaire dynamische terreinen, next-generation graphics, realistische physics en bumper-to-bumper racing moet deze game de standaard in het genre gaan worden voor de nieuwe generatie consoles en high-end PC's.
SEGA Rally Revo bevat veranderende weerseffecten en verschillende soorten terreinen. Van steen tot bergen, van bos tot sneeuwgebieden. Dit betekent dat op het fotorealistische parcours geen twee rondes hetzelfde meer zijn.
Ook de driving skills worden flink op de proef gesteld door de vergevorderde AI in de game waardoor NPC's hun rijstijl automatisch aanpassen aan de verschillende terreinen en veranderende weersomstandigheden. Als speler kun je in de singleplayer modus de hele wereld rondreizen om het tegen de beste bestuurders ter wereld op te nemen.
Een online multiplayer modus is tevens aanwezig en het spel ondersteund splitscreen om het thuis tegen je vrienden op te kunnen nemen. SEGA Rally Revo verschijnt ergens in 2007, wanneer precies is nog niet bekend gemaakt.
Laatst bewerkt: 28 apr 2006