1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 Race Stars

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 jul 2012.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Mjah, maar je loopt met een game als deze wel het risico dat veel mensen het niet serieus nemen als full-price retail release, and het dan dus skippen.

Beetje hetzelfde als met Rayman Origins.
    Die game was qua kwaliteit wel full-retail waardig, maar toch zou het volgens mij minstens 10x zoveel verkocht hebben als die gewoon voor 1200msp op XBLA was gezet.

Als dit een goede game is, dan zou het een van de allerbeste XBLA games ooit kunnen worden, maar als retail-game concurreer je toch met hele andere games en vooral ook met andere verwachtingen.

Edit: en als online-game wil je toch ook zoveel mogelijk spelers aan je game binden.

Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik begin al warm te worden! lijkt mij een leuke game

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mij ook,

Ik vond Modnation Racers ook gewoon leuk. Codemasters zijn natuurlijk specalisten, dus het racegedeelte zal vast goed zijn. Zolang winnen maar het meest te maken heeft met skills en niet met luck. Zoals die besnorde prutser in het lood.....

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Idd , dan concurreer je met Forza, NFS, Ridge Racer , de serieuze F1 game, alle andere kart games etc etc (en indirect met alle andere full price knallers in andere genres want men kan zn 50 euro maar 1 keer uitgeven)

Net als Rayman Origins moet je zoiets gewoon meteen voor 30 euro in de winkel gooien

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me vet! Doet me inderdaad denken aan Trackmania. Wat Dulle al zei: Soms heb ik echt genoeg van de serieuze games en heb ik nou juist zin in zoiets.

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Modnation leek me ook erg leuk, maar nooit gekocht vanwege alle DLC. Ik hoop nog steeds dat ze met een GOTY of een 'complete' bundel uitkomen op PSN.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als dit een beetje de kant op gaat van het originele PSX spel Crash Team Racing, dan zit het helemaal goed. Blijft imo de beste kartgame en ik heb er al een aardige variatie op zitten qua speelervaring. :thumbs:

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door welk team word dit eigenlijk gemaakt?

Want f1 was een goeie game maar dirt showdown was echt verschrikkelijk slecht dus hopelijk word het niet door die gasten gemaakt.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik wist niet dat Dirt Showdown slecht was? Ik dacht dat gewoon de stijl van gameplay de meeste mensen niet beviel (nóg minder rally en nóg meer over the top).

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat gevoel heb ik ook + dat je (volgens mij ) de controls niet kon instellen naar mijn wensen! ik hoop een beetje dat het word als deze http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...evisited/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410b0b (ben hier namelijk erg goed in :+

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht als in de slechtste van de serie.
    Weinig variatie en erg kort.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
  13. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Leuk leuk leuk!! Hopelijk eindelijk eens een goede Mario Kart kloon. Heb er een hoop gespeeld maar ze missen allemaal nét dat ene weetikhetwatje waardoor ze het allemaal nét niet waren.. Of de controls waren kut, of de characters waren niet boeiend, of de tracks waren niet tof, noem maar op.. Hopen dat Codemasters het wél lukt! Houd deze game zeker in de gaten, kon wel eens een verplichte aanschaffer worden!

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zitten er powerups in deze game dan?
    Volgens mij gaat mijn vriendin dit wel leuk vinden ;)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, ook in de stijl van F1

16. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht hier weinig van. Op één of andere manier missen deze games altijd de magie die Mario Kart wel heeft. Sonic & Sega Racing - kut. Modnation Racers - idem.

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er zeker leuk uit, ga deze game zeker volgen!

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Blur - Awesome. Het kan dus wel. :p

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Hopelijk geven ze het wel een beetje een ruig en volwassen 'sausje', dus niet al te kinderachtig zoals Mario Kart met veel felle kleuren etc, maar aan de trailer te zien word dat m niet.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Kleur = kinderachtig? Pff, dat is nou een opvatting die ik verwacht te horen van een 13-jarige puber die heel geforceerd 'stoer' en 'volwassen' wilt zijn. :+
    Wat meer kleur in het games leventje is alleen maar goed. Genoeg games die donker zijn.

Deel Deze Pagina