1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 Race Stars

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 jul 2012.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat dacht ik ook, totdat ik deze screen zag:

Linksonderin lijkt hij toch te driften.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Lijkt er idd wel op. Maar ik zie toch in veel previews terug dat het niet mogelijk is;

IGN

3. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de powerup ook bekijkt, zal het iets daar mee te maken hebben, aangezien er door de makers wordt aangegeven dat driften niet mogelijk is.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jammer, hopelijk is het dan wel zo dat je ook echt de baas kunt zijn als je heel snel bent. Quick starts en dat soort dingen wat in Mario Kart zat, zit er wel iets soort gelijks in als dat? Aangezien het in de F1 wel weer belangrijk is of je een goede start maakt en dat daar ook verschil in zit.

Wie is trouwens die vrouw op de cover?

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  5. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is kun je weer van die pakketjes oprapen voor Power Ups, zoals in Mario Kart.

Ook denk ik dat een quick start erin zal zetten, maar dat weet ik niet zeker.
    Lijkt mij tegenwoordig bij dat soort spellen een standaard.

6. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Wat wordt dit een zalige game! Als de controls nou ook een beetje tof zijn (al ben ik daar bij Codemasters niet echt bang voor) lijkt me dit een topper..

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik denk serieus waar om deze titel aan te schaffen. Geen kart game meer gehad sinds Crash Team Racing I op de PSX en imo is er sinds die tijd ook geen extreem goede meer geweest. Tegenwoordig minder veeleisend, dus hoeft geen 9+ te worden. 7 wel, 8 of hoger zou mooi zijn. Lijkt me echt een toffe titel en voor een budgetprijs zo te zien, want de duurste versie die ik even heb bekeken was 49,95 bij BOL.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

F1 RACE STARS™ Demo
    Bestandsgrootte: 325 MB

:D

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wieeeh, cool! Vanavond is proberen. Heb 'm al gepre-ordert. :D

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Awesome! :D

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat demo gameplay opgenomen:

Jammer dat je niet online kunt, want dat is natuurlijk waar je het voor doet bij deze game.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    ahum... Mario Kart ahum..

Maar ik begrijp je punt dat er buiten Nintendo platformen idd geen echt goede is geweest. Ik hoop dat dit of de nieuwe Sega Allstars behoorlijk goed worden.

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er leuk uit, misschien iets om met mijn neefjes te spelen. Zouden ze ooit eens een remake gaan maken van wacky wheels trouwens? Die modus waarmee je met egels kon schieten was echt tof maar zoiets zal hier waarschijnlijk niet in zitten.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Is het wat? Speelt het lekker?

Kan geen video's kijken op stage :+

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ook wel jammer dat er maar één baan beschikbaar is. Ook het totaal van 11 banen in de full game is wat aan de magere kant. (Ik hoop dat ik dat verkeerd heb begrepen en dat er meer banen zijn) Ga hem wel halen over een paar maandjes. Vooral online lijkt mij dikke fun.

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Alonso is in ieder geval net zo vol van zichzelf in dit spel als in het echt :+
    'ole, i am Alonso'.. hehe
    Ziet er tof uit moet ik zeggen, vanavond zeker de demo even proberen

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net nog een splitscreen race opgenomen. Weer dezelfde track uiteraard. Iemand zin om te zien hoe speler 2 laatste wordt? 8)

Ja, mooie graphics ook (lekker cleane artstyle). Wel wennen om niet al slippend de bochten door te kunnen. (of ik moet misschien wat agressiever op de rem trappen)
    3000cc is het leukste; bij dit soort games moet je chaos hebben, en op hoge snelheid lukt dat natuurlijk het beste. :+
    al zal het over een paar maandjes online al dood zijn. Dat is het dilemma met deze game. November is al zo een dure maand, maar als je online wilt met deze 'moet' je het wel op de release kopen ben ik bang.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Cool, vanavond even proberen. Wil juist tegen vrienden spelen en met familie. Ouderwets zoals met Mario Kart! :D

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat kan, maar met Sonic all star racing was er ook nog best een tijd mensen online te vinden. Het voordeel wat dit spel wel heeft is dat er maar weinig van dit soort race spellen zijn. Volgens mij is Blur ook nog best te doen online.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja, laten we het hopen. Het is iig een flinke gok om het een paar maanden later te kopen. :+

Deel Deze Pagina