Game is best pittig, maar dat staat los van het niet fatsoenlijk door de bochten kunnen driften. Weet niet hoe ik dat onder de knie moet krijgen.
Ja, had het gisteren al een beetje door, maar wou het even zeker weten. Het is nog wel lastig onder de knie te krijgen. Die initiation cup win je zo, beide races. Daarna word het in eens een stuk lastiger.
Weet iemand trouwens waarom ik maar "on podium" blijf zien bij het personage, ongeacht welk personage je kiest. Bij de AI staat netjes de Fabrieksnaam. Zelfs al wordt je laatste in een race, staat er "onpodium" achter je naam....
Ik denk dat het een bug is, want dit zou niet moeten. Zoiets heeft ook al eens in een van de Fifa games gezeten. Ik hoop dat het opgelost word; moet er wel bij zeggen dat het mij nog niet opgevallen was.
Hoe zit het eigenlijks met de verschillende klasses? Is 1.000 cc makkelijker dan bijvoorbeeld 2.000 of 3.000? Ik kies telkens 3.000, maar win niets en rij eigenlijks nooit op kop. Zijn die 1.000, 2.000 en 3.000 cc dan Codemasters idee van een difficulty?
Wat vreemd dat er dan geen difficulty in de game zit. Bij F1 2012 wel, min of meer, maar bij deze titel had ik wel een classic easy, medium, hard verwacht.
Het is dan makkelijker omdat de auto's minder hard gaan. Soortgelijk aan Mario Kart, waar je 50cc, 100cc en 150cc hebt.
Laatst even de demo gespeeld, maar vond het wat tegenvallen. Zo lig je voor en zo lig je achter (wat al een tijdje is met dit soort games). Bij 3000cc ging het me een stuk beter af, ondanks ik slechter reed, dus dat is ook niet echt iets van een moeilijkheidsgraad.
Hm, ja ik had met 3000cc dat ik het iets pittiger vond, omdat je dan wat meer op moet letten bij de bochten en zo. Maar ik heb de demo maar heel kort gespeeld, dus eigenlijk mag ik er ook geen uitspraak over doen.
Later wordt het in career ook moeilijker als je omstanders je meer gaan raken met bubbles etc en er bovendien meer tegenstanders zijn. 12 ipv 8. Races lijken inderdaad meer in het voordeel te zijn van je omstanders en een beker halen bij de verschillende championships lijkt meer een onmogelijke opgave aan het worden naarmate je het 5e championship bent gepasseerd. Ik rij overigens altijd met Sebastion Vettel vanwege de start en slip stream boost. Nu weet je ook meteen waarom die man prima elk race van achter aan kan starten, want dit heeft hij namelijk in het echt en die andere F-1 game ook. Podium ceremonie in deze game vind ik nog het slechtste. Steeds weer hetzelfde dansje, ongeacht de coureurs. Helaas zitten er ook vrouwen in en niet alle F-1 coureurs, maar game is iig kleurrijk en vermakelijk genoeg imo.
De RedBull heeft juist een lage top en daardoor erg veel moeite met inhalen, maar dat is stof voor een ander topic denk ik. Ik vind het wel echt lelijk dat Grosjean, Rosberg en Senna op de voorkant staan. Hoe kun je Kimi en Schumi nu niet op de voorkant zetten?
Ach, daar stoor ik me in deze game niet eens aan. Het maakt mij niet uit wie of wat er op de voorkant staat, als de game maar goed is. Voor mij is die zeer vermakelijk, puur voor de fun.